نمایش خانگی

پخش سریال «مست عشق» در نوروز

«مست عشق» اثر پرحاشیه حسن فتحی که پیشتر قرار بود به صورت فیلم در سینماهای ایران اکران شود به زودی (نوروز 1402) در قالب سریال هشت قسمتی از یکی از پلتفرم‌های نمایشی در ایران پخش می‌شود.

قرار است نوروز امسال «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند در قالب سریال هشت قسمتی از پلتفرم‌های نمایشی در ایران پخش  شود.

«مست عشق» اثر پرحاشیه حسن فتحی که پیشتر قرار بود به صورت فیلم در سینماهای ایران اکران شود به زودی (نوروز 1402) در قالب سریال هشت قسمتی از یکی از پلتفرم‌های نمایشی در ایران پخش می‌شود. این روزها عوامل سازنده «مست عشق » به صورت فشرده در حال دوبله این اثر هستند. طبق شنیده‌های خبرنگار اعتمادآنلاین، سپیده عبدالوهاب تدوینگر و حسین علیزاده سازنده موسیقی این مجموعه هستند.

مست عشق از تولیدات مشترک ایران و ترکیه حواشی زیادی را از زمان ساخت پشت سر گذاشت. از مخالفت‌های مراجع تقلید ایرانی که ساخت فیلم درباره شمس و مولانا را اشاعه فرقه صوفیه می‌دانستند تا اختلافات میان سرمایه‌گذار ایران و طرف ترکیه که فتحی و دیگر سازندگان این اثر را با چالش‌های زیادی در ساخت مواجه کرده بود. اما در نهایت همه مشکلات مربوطه رفع شد و این مجموعه جنجالی به زودی قرار است منتشر شود.

قصه «مست عشق» درباره ملاقات مولانا و شمس تبریزی در ترکیه است که فیلمبرداری آن در قونیه انجام شده و بازیگرانی چون شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا، بنسو سورال در نقش مریم، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، و ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر در آن بازی کرده‌اند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
اعتمادآنلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا