نمایش خانگی

تبلیغات سریال شبکه خانگی «رهایم کن» متوقف شد

در چند روز گذشته، انتقادهایی از نهادهای مرتبط با تبلیغات محیطی سریال شبکه نمایش خانگی «رهایم کن» با توجه به محتوای آن شده بود. حال خبرنگار ایسنا اطلاع یافته که در پی انتقادها، تبلیغات محیطی این محصول متوقف شده است.

یک مقام مرتبط با موضوع که تمایل نداشت نامش درج شود، در این باره گفت: در ماه‌های اخیر تولیدات سریال پلتفرم‌های اینترنتی به دلیل ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی مستمرا مورد انتقاد آحاد مردم خصوصا نخبگان فرهنگی قرار گرفته که ضعف صداوسیما در نظارت، مهم‌ترین دلیل این مشکل عنوان می‌شود.

تازه ترین قسمت سریال یادشده از دو هفته پیش در یکی از شبکه‌های نمایش خانگی اکران شده است.

به گزارش ایسنا، «رهایم کن» سریال نمایش خانگی در ژانر عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است.

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران این مجموعه هستند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا