نمایش خانگی

عرضه پنج فیلم سینمایی ایرانی در شبکه نمایش خانگی

پنج فیلم سینمایی ایرانی جدید در پلتفرم‌ فیلم‌نت عرضه شد.

فیلم های سینمایی «امروز» ساخته رضا میرکریمی، «چهار راه استانبول» ساخته مصطفی کیایی، «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان، «عادت‌ نمی کنیم» ساخته ابراهیم ابراهیمیان و «هت تریک» ساخته رامتین لوافی توزیع شد.

هر پنج فیلم توزیع شده در گونه درام اجتماعی قرار می‌گیرند و سابقه حضور در رویدادهای داخلی و بین‌المللی را دارند.

فیلم سینمایی «امروز» محصول سال ۱۳۹۲ است و در آن بازیگرانی مانند  پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی و شبنم مقدمی ایفای نقش کرده‌اند. شبنم مقدمی برای بازی در این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر شد. همچنین این ساخته رضا میرکریمی در اولین نمایش جهانی خود در جشنواره فیلم تورنتو حضور پیدا کرد.

فیلم سینمایی «لانتوری» سومین ساخته سینمایی رضا درمیشیان و محصول سال ۱۳۹۴ است، که بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، باران کوثری، بهرام افشاری و ستاره پسیانی در آن بازی کرده‌اند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر رونمایی شد و در اولین حضور جهانی خود نیز در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم مضمونی ملتهب دارد و داستان آن پیرامون پدیده اسیدپاشی روایت می‌شود.

فیلم سینمایی «هت تریک» سومین ساخته سینمایی رامتین لوافی در سال ۱۳۹۶ است که در آن امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر و ماهور الوندبازی کرده‌اند. این فیلم برای اولین بار در سومین دوره جشنواره فجر جهانی رونمایی شد و توانست سیمرغ بهترین بازیگر زن را برای ماهور الوند و بهترین فیلمنامه را برای رامتین لوافی به ارمغان بیاورد.

«عادت نمی‌کنیم» دومین ساخته سینمایی ابراهیم ابراهیمیان و محصول ۱۳۹۴ است که بازیگرانش محمدرضا فروتن، ساره بیات، هدیه تهرانی و حمیدرضا آذرنگ هستند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در نوبت دوم اکران نوروز سال ۱۳۹۵ به اکران عمومی رسید. محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی ۱۵ سال پس از بازی در فیلم «قرمز» ساخته فریدون جیرانی در این فیلم برای دومین بار مقابل هم قرار گرفتند.

فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» نیز که ششمین ساخته سینمایی مصطفی کیایی و محصول سال ۱۳۹۶ است با بازی بازیگرانی همچون رعنا آزادی‌ور، بهرام رادان، سحر دولتشاهی، ماهور الوند و محسن کیایی چند ماه پس از حادثه دردناک و تلخ ساختمان پلاسکو مقابل دوربین رفت و روایتگر افرادی هست که در آن روز در اطراف این ساختمان قدیمی بودند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا