نمایش خانگی

«بازی انتخاب» بارها به دلیل کرونا متوقف شده است

نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سریال «بازی انتخاب» درباره علت آغاز نشدن فیلمبرداری این کار توضیح داد.

علی یاور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سریال «بازی انتخاب» که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شود. از توقف چندباره تولید سریال خود خبر داد و گفت: اه از نیمه‌های تیرماه تمام تلاش خود را می‌کنیم. تا فیلمبرداری کار را آغاز کنیم. اما متاسفانه این روزها چند نفر از عوامل سریال مبتلا به کرونا شده اند. و ما نیز برای اینکه این چرخه ابتلا میان عوامل دیگر سریال ادامه پیدا نکند مجبور به توقف روند تولید «بازی انتخاب» شده‌ایم.

او افزود: تمامی مراحل اولیه تولید سریال پیش رفته است. و عوامل پشت صحنه و بازیگران نیز انتخاب شده‌اند اما با توجه به شرایط کرونایی موجود تولید سریال مدام به تاخیر می‌افتد.

به گفته وی، دستیار کارگردان کار، مسئول برنامه‌ریز سریال به کرونا مبتلا شده‌اند.

یاور در پاسخ به این پرسش که آیا درباره واکسیناسیون عوامل با آنها صحبت شده یا خیر، بیان کرد: تا این لحظه که صحبتی نشده است و البته پروژه‌های شبکه نمایش خانگی در اولویت واکسیناسیون نیستند، حتی خیلی از پروژه‌های تلویزیونی نیز تا این لحظه واکسنی دریافت نکرده‌اند.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد بچه‌های سینما و پروژه‌های آن‌ها را عضوی از مشاغل تولید نمی‌دانند. درحال حاضر به شغل‌های پرخطر و حساس زیادی واکسن تعلق گرفته است اما همچنان عوامل پروژه‌های درحال تولید در میان آن‌ها قرار نگرفته‌اند.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: چند ماه پیش خانه سینما به اعضای خود پیامکی مبنی بر معرفی عوامل تولید، ارسال کرد که بدون هیچ نتیجه‌ای دیگر خبری نشد. این شکل سومدیریت‌ها باعث می‌شود که بازیگری مانند علی سلیمانی را با آن همه شور و انرژی از دست بدهیم. علی اگر واکسن زده بود این اتفاق قطعا رخ نمی‌داد.

او درباره بیانیه‌هایی که این روزها از سوی صنوف مختلف سینمایی درباره روند کند واکسیناسیون منتشر شده است، بیان کرد: این بیانیه‌ها زمانی نتیجه‌ای با خود به همراه دارند که پیگیری مستمری را در ادامه داشته باشند. به عنوان مثال الان سال‌هاست وضعیت اکثر بیمه بچه‌های سینما مشخص نیست حال چه برسد به واکسن.

این کارگردان در پایان توضیح داد: الان چند ماه است که درصدد کلید زدن «بازی انتخاب» هستیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم چراکه وضعیت کرونا به شکلی درحال پیشروی است که هر لحظه امکان ابتلای یکی از عوامل پروژه وجود دارد. من درد بیماری کرونا را چشیده‌ام و می‌دانم چقدر بیماری سخت و خطرناکی است و حالا نیز پس از توقف چندباره پیش‌تولید، در صورت فراهم بودن شرایط تا چند روز آینده تولید شروع می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا