سینمای جهان

ایزابل هوپر به کرونا مبتلا شد

ایزابل هوپر بازیگر سرشناس فرانسوی که قرار بود امسال خرس طلای افتخاری جشنواره برلین را بگیرد، به دلیل ابتلا به کرونا از حضور در مراسم بازماند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، ایزابل هوپر بازیگر سرشناس فرانسوی که قرار بود با دریافت خرس طلای افتخاری جشنواره فیلم برلین ۲۰۲۲ تجلیل شود، با مثبت شدن تست کرونایش از حضور در این مراسم بازماند.

این بازیگر قرار بود امروز سه‌شنبه این جایزه را دریافت کند اما اعلام شد. به دلیل اینکه وی به کرونا مبتلا شده نمی‌تواند راهی جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شود.

بازیگر نامزد اسکار که در فیلم‌هایی چون «او»، «معلم پیانو» و «۸ زن» نقش‌آفرینی کرده است. قرار بود با حضور در برلین فیلم جدیدش را نیز در این جشنواره معرفی کند. این فیلم با عنوان «درباره ژوان» توسط لورن لاریویه کارگردانی شده است.

شب پیش جشنواره برلین اعلام کرد که تست کرونای هوپر که در پاریس بود مثبت شده و وی پیش از سفر متوجه شد. که قادر نیست در این برنامه حضور یابد.

گفته شده با توجه به اینکه وی احساس بیماری ندارد قصد دارد با مراسم همراه شود. و به صورت ویدیویی با این مراسم همراهی می‌کند. به این ترتیب برنامه پرسش و پاسخی که با وی ترتیب داده شده بود، لغو می‌شود.

ایزابل هوپر ۶۸ ساله است و در بیش از ۹۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده است. وی که کارش را با نمایش شروع کرد سال ۱۹۷۴ با بازی در فیلم «مکان رفتن» ساخته برتران بلیه به شهرت رسید.

هوپر ۲ بار برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم کن و ۲ بار از ونیز شده است و ۱۲ نامزدی سزار در کارنامه دارد که یک بار آن را دریافت کرده است. وی برنده بفتا هم شده و نشان لژیون دونور فرانسه را در کارنامه دارد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا