سینمای جهان

سریال پربیننده «فلش» به انتها رسید

شبکه CW از پایان سریال پربیننده «فلش» خبر داد.

به نقل از کامیک بوک، شبکه CW و کمپانی برادران وارنر، آنچه را که اکثر طرفداران مجموعه «فلش» مدت‌ها درباره اش گمانه زنی می کردند. روز گذشته یک آگوست طی یک بیانیه اعلام کردند. در این بیانیه اعلام شد. مجموعه «فلش» پس از فصل نهم به پایان می‌رسد.

فصل نهم که قرار است. تولید آن از ماه آینده میلادی آغاز شود، در اوایل سال ۲۰۲۳ از شبکه CW پخش خواهد شد. گفته می شود فصل نهم «فلش» دارای ۱۳ قسمت خواهد بود.

اعلام خبر پایان این مجموعه نشان دهنده پایان یک دوره برای شبکه CW است. «فلش» در اولین نمایش خود در سال ۲۰۱۴ بلافاصله به یکی از پربیننده ترین سریال های این شبکه تبدیل شد و از آن زمان تاکنون یکی از محبوب ترین سریال های شبکه CW باقی مانده است. با پایان یافتن سریال قدیمی «خارق العاده» در سال ۲۰۲۰، «فلش» به نوعی به چهره اصلی این شبکه تلویزیونی تبدیل شد.

باوجود اینکه این سریال در فصل‌های اخیر بازخوردهای هیجان‌انگیز فصل های ابتدایی را نداشت با این حال همچنان یک سریال بزرگ و پربیننده برای CW شناخته می شد و به طور میانگین هر هفته بیش از ۱ میلیون بیننده داشت و در میان پرمخاطب‌ترین برنامه‌های این شبکه همواره قرار می گرفت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا