سینمای جهان

جیسون موموآ برای کمک به طبیعت مهماندار هواپیما شد

جیسون موموآ برای کمک به طبیعت به عنوان مهماندار وارد هواپیمای خطوط هوایی هاوایی شد.

به نقل از فاکس‌نیوز، روز سه شنبه ۲ آگوست ویدیویی از جیسون موموآ ستاره فیلم «آکوامن» در تیک‌تاک منتشر شد که این بازیگر را در حال اهدای بطری‌های آب به مسافران خطوط هوایی هاوایی نشان می‌داد.

موموآ ۴۳ ساله در حالی که بطری های آب مانانالو (Mananalu) را از چرخ دستی به مسافران تحویل می دهد، کت و شلوار خاکستری به تن دارد و گردنبند و گل صورتی در موهایش گذاشته است. این ویدیو با عنوان «وقتی جیسون موموآ مهماندار شماست» از زمان انتشار در ۲ آگوست بیش از ۴ میلیون بازدیدکننده داشته است.

طبق گزارش دیلی میل، موموآ همچنین این پرواز ۱۰ هزار مایلی خط هوایی هاوایی را به عنوان هدیه تولدش که روز یک آگوست بود به مسافران هدیه داده است. البته نماینده موموآ و خطوط هوایی هاوایی در این باره اظهار نظری نکرده اند.

موموآ درباره این کار در صفحه اینستاگرامش نوشت: از حمایت خط هوایی هاوایی قدردانی می کنم و افتخار می کنم که هاوایی به اولین خط هوایی شریک مانانالو برای حذف بطری های یک بار مصرف تبدیل شده است. با هر بطری که از مانانالو فروخته می شود، یک بطری یک بار مصرف از اقیانوس حذف می شود.

ستاره «آکوامن» تاکید کرد: ما سال گذشته سه میلیون بطری را از سطح اقیانوس جمع آوری کردیم. ما این کار را برای حفظ سیاره زیبای مان انجام می دهیم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا