سینمای جهان

آن هیش بازیگر آمریکایی درگذشت

آن هیش بازیگر آمریکایی فیلم های «دانی براسکو»، «سدار راپیدز» و بازسازی فیلم «روانی» بر اثر جراحات ناشی از تصادف از دنیا رفت.

به نقل از تی ام زد، بر اساس گزارش ها، آن هیش بازیگر آمریکایی نامزد جایزه امی براثر جراحات ناشی از تصادف اتومبیل که روز جمعه ۵ آگوست در منطقه مار ویستا در لس آنجلس، در نزدیکی خانه اش رخ داد، درگذشت.

در خبر تصادف این بازیگر آمده بود، آتش نشانان برای محدود کردن و خاموش کردن کامل شعله های آتش ۶۵ دقیقه زمان صرف کردند و در این بین یک زن بالغ را از داخل خودرو پیدا کردند که توسط امدادگران LAFD در شرایط وخیم به بیمارستان منطقه منتقل شد.

سخنگوی LAFD تاکید کرده بود خانه مورد نظر به حدی آسیب دید که دیگر غیرقابل سکونت شد.

توماس جین دوست هیش در روز تصادف به دیلی میل گفته بود که وضعیت این بازیگر «باثبات» است و علیرغم اینکه با دستگاه تنفس می کند «انتظار می‌رود» از پس این وضعیت بربیاید. با این حال یک منبع نزدیک به هیش نیز اعلام کرده بود که این بازیگر خوش شانس است که زنده است و سوختگی شدیدی دارد و بهبودی طولانی مدتی در پیش روی وی است.

این بازیگر ۵۳ ساله برای فیلم هایی از جمله «دانی براسکو» با بازی جانی دپ و آل پاچینو، «سدار راپیدز» و بازسازی فیلم «روانی» شناخته می شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا