سینمای جهان

آغاز جشنواره ونیز ۲۰۲۲

فستیوال بین المللی فیلم ونیز با کنفرانس مطبوعاتی داوران جشنواره آغاز به کار کرد.

به نقل از سایت جشنواره، فستیوال بین المللی فیلم ونیز ساعتی پیش با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی داوران جشنواره به نوعی کار خود را آغاز کرد.

در کنفرانس مطبوعاتی هیات داوران جشنواره، جولیان مور رییس هیات داوران گفت: حضور در اینجا و این تجربه داوری یک افتخار شگفت انگیز و باورنکردنی برای من است. وقتی اولین بار پا به ونیز گذاشتم بازیگر سریال های سطح پایین بودم و انتظار نداشتم روزی اینجا و در بین اعضای داوران باشم.

ایزابل کوشت رییس هیات داوران بخش افق های ونیز نیز در این کنفرانس مطبوعاتی چنین گفت: من یک تماشاگر خوب و عاشق فیلم دیدن هستم. امیدوارم در کنار هم بتوانیم کار کنیم و ساعات لذت بخشی داشته باشیم. وقتی اولین بار فیلم دیدم ۵ ساله بودم و در سالن سینمایی رفته بودم که مادر بزرگم بلیت فروش آنجا بود.

آلبرتو باربرا رییس جشنواره ونیز نیز در سخنانی در آغاز جشنواره اینگونه بیان کرد: از همه داورها که دعوت ما را پذیرفتند تشکر می کنم. کار آنها مهم و همینطور خسته کننده است امیدوارم آخر جشنواره نیز همچنان از جضور در فستیوال خوشحال باشند.

هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز از امروز با نمایش فیلم «برفک» آغاز و تا ۱۰ سپتامبر ادامه دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا