سینمای جهان

جنل مونی: در بازیگری از جانی دپ الهام می‌گیرم

«جنل مونی» که به تازگی دنباله «عینک تک‌چشمی: معمای چاقوکشی» را در جشنواره لندن داشته، می‌گوید در بازیگری از «جانی دپ» الهام می‌گیرد.

جنل مونی می‌گوید: «وقتی به کارنامه‌های هنری فکر می‌کنم، این فرد به عنوان بازیگر، زندگی او فقط به عنوان بازیگر، [می‌بینم که] جانی دپ کارنامه بسیار گسترده‌ای داشته است. میزان نقش‌ها: از ویلی وانکا تا سویینی تاد و همه آن نقش‌های دراماتیک. نسخه جنل مونی آن هرچه که باشد. شاید حتی بهتر باشد، اما می‌خواهم چنین شخصیت‌های دگرگون‌شونده‌ای را بازی که مردم برای هالووین خودشان را به شکل آن‌ها درآورند. آثاری زمینی که در قلب و ذهن کودکان برای همیشه باقی بماند.»

«ددلاین» گزارش داده است که وقتی مونی نام دپ را به زبان می‌آورد، صدای ناله حضار بلند می‌شود. ستاره فیلم‌های «ادوارد دست‌ قیچی» (Edward Scissorhands)، «اد وود» (Ed Wood) و بسیاری دیگر، پس از آنکه از سوی همسر سابقش «امبر هرد» به خشونت خانگی متهم شد، چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) را از دست داد، اما با پیروزی بر هرد در دادگاه افترازنی ویرجینیا، به چند پروژه ملحق شد و به هالیوود بازگشت.

هفته پیش «برنارد مونتیل» ژورنالیست فرانسوی گزارش داد که دپ در حین فیلمبرداری «محبوب» (La Favorite) با «مایون» فیلسماز ۴۵ ساله فرانسوی اختلاف نظر پیدا کرده است. مایون علاوه بر کارگردانی در نقش کنتس «ژان دو باری» را مقابل دپ در نقش لوئی پانزدهم بازی کرده است.

مونتیل می‌گوید مایون از تأخیرهای جانی دپ برای حضور در محل فیلمبرداری ناراضی است. و تولید پروژه «بسیار بسیار بد» پیش می‌رود: «آن‌ها با یکدیگر سازگاری ندارند و دائماً مشاجره می‌کنند.»

«عینک تک‌چشمی: معمای چاقوکشی» ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲ (۲ دی ماه ۱۴۰۱) پخش خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا