سینمای جهان

برندن فریزر از مردم سان فرانسیسکو عذرخواهی کرد

«برندن فریزر» ۲۵ سال پس از اکران فیلم «جرج جنگلی» از شهر سان فرانسیسکو به خاطر ایجاد هرج‌ومرج عذرخواهی کرد.

برندن فریزر روی فرش قرمز اکران فیلم «نهنگ» (The Whale) در جشنواره فیلم میل ولی به «اس‌اف‌گیت» از حادثه‌ای می‌گوید که در حین فیلمبرداری کمدی «جرج جنگلی» در سال ۱۹۹۷ اتفاق افتاد.

فریزر در آن فیلم نقش شخصیتی تارزان-گونه به نام جرج را بازی می‌کند که از «بی بریج» آویزان می‌شود تا یک چترباز را نجات دهد. پس از گذشت ۲۵ سال، فریزر از ایجاد این تصور در رسانه‌ها که سازندگان در حال یک بدلکاری واقعی‌اند عذرخواهی می‌کند.

فریزر می‌گوید: «وقتی فیلم «جرج جنگل» را می‌ساختیم، جرج می‌رود تا چتربازی که از پل گلدن گیت آویزان است را نجات دهد. به این معنا که دیزنی یک مانکن را از چتر آویزان کرده بود.»

برندن فریزر که پل «گلدن گیت» را با «بی بریج» اشتباه می‌گیرد اضافه می‌کند: «در هر دو طرف پل ترافیک سنگین ایجاد کرد. تریلر من آن طرف محل فیلمبرداری بود. به یاد می‌آورم که پل گلدن گیت را نگاه می‌کردم که یک آدمک از آن آویزان بود. تلویزیون روشن بود، برنامه اپرا [وینفری] را قطع کردند چون گزارش ویژه‌ای رسیده بود از هلی‌کوپترهایی که نشان می‌دادند یک چترباز روی پل گیر افتاده. و با دیدن هلی‌کوپترها در تلویزیون فکر کردم که یک نفر بدون مجوز چتربازی کرده و به دردسر خواهد افتاد. بنابراین فقط می‌توانم عذرخواهی کنم.» او به شوخی اضافه می‌کند: «تقصیر من بود. دیگر تکرار نخواهد شد.»

فریزر اخیراً برای بازگشت به دنیای «مومیایی» (The Mummy) اظهار تمایل کرده است: «نمی‌دانم چگونه می‌تواند جواب دهد. اما اگر کسی با ایده درست آمد حاضرم انجامش دهم.»

فیلم «نهنگ» ۹ دسامبر در آمریکا روی پرده می‌رود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا