سینمای جهان

ساشا بارون کوهن به دنیای مارول می‌پیوندد

گمانه‌زنی پیرامون ملحق شدن «ساشا بارون کوهن» به «دنیای سینمایی مارول» با سریال «آیرون‌ هارت» (Ironheart) قوت گرفته است.

«ددلاین» گزارش داده است که شایعه بازی ساشا بارون کوهن در نقش شخصیت شرور «مفیستو» (Mephisto) به گوش می‌رسد و این بازیگر در نزدیکی استودیوهای پاین‌وود بریتانیا دیده شده است. نمایندگان مارول و بارون کوهن تاکنون واکنشی به این گزارش نشان نداده‌اند.

در صورت اضافه شدن ساشا بارون کوهن به پروژه‌های مارول، او ممکن است در سریال «آگاتا: جمع بی‌نظمی» (Agatha: Coven of Chaos) که اسپین‌آفی برای «وانداویژن» (WandaVision) است ظاهر شود.

پیش‌تر گزارش شده بود که «چینا هاج» سرپرست نویسندگان «آیرون‌ هارت» خواهد بود. «آیرون‌هارت» نامی ابرقهرمانی برای «ریری ویلیامز» ۱۵ ساله است، دانش‌آموزی که زره «مرد آهنی» خودش را می‌سازد. و سرانجام تأییدیه‌ «تونی استارک» را هم می‌گیرد. این شخصیت در کامیک «مرد آهنی شکست‌ناپذیر» معرفی شد. و در کنار «کامالا خان» (خانم مارول) و «مرد عنکبوتی» نقشی کلیدی در موج جدید ابرقهرمانان مارول از جنسیت‌ها و نژادهای مختلف ایفا کرد. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تابستان سال ۲۰۲۱ تأیید کرد که ترون نقش «آیرون‌هارت» را برای اولین بار در «واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) بازی خواهد کرد.

ساشا بارون کوهن که سال گذشته در «دادگاه شیکاگو ۷» «آرون سورکین» و «بورات ۲» (Borat Subsequent Moviefilm) دیده شد. آخرین بار در سریال تلویزیونی «جاسوس» (The Spy) نتفلیکس و پیش از آن «آمریکا کیست؟» (Who Is America) شوتایم نقش‌آفرینی کرده است. سریال «سلب‌کننده» (Disclaimer) اپل تی‌وی پلاس دیگر پروژه این بازیگر نامزد اسکار خواهد بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا