سینمای جهان

امیلیا جونز به فیلم «وینر» سوزانا فوگل پیوست

«امیلیا جونز» بازیگر «کودا» به فیلم جدید سوزانا فوگل «وینر» (Winner) ملحق شده است.

«امیلیا جونز» بازیگر فیلم برنده اسکار «کودا» (CODA) به فیلم کمدی و بیوگرافی «وینر» (Winner) به کارگردانی «سوزانا فوگل» ملحق شد. فیلمبرداری این پروژه آغاز شده است.

داستان فیلم در مورد «ریلیتی وینر» با بازی «امیلیا جونز» که عضو سابق نیروی هوایی ایالات متحده است. که در سال ۲۰۱۸ به جرم افشای اطلاعات محرمانه دولتی به طولانی‌ترین دوره حبس تاریخ محکوم شد. وینر فاش کرده بود که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ مداخله کرده است. او به پنج سال و سه ماه حبس در زندان فدرال محکوم شد. این فیلم روایت می‌کند که چگونه یک زن جوان آرمان‌گرا به اصولش پایبند می‌ماند.

«کانی بریتون» در نقش مادر وینر «دنی رامیرز» و «کاترین نیوتن» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «کری هالی» نویسنده فیلم بر اساس مقاله خودش است که در سال ۲۰۱۷ در «مجله نیویورک» منتشر شد.

فوگل می‌گوید: «به عنوان یک فیلمساز، تلاش می‌کنم داستان‌هایی را بازگو کنم که دنیایی ما و نظام‌های معیوب را مورد بررسی قرار دهد. اما به شکلی سرگرم‌کننده. «ریلیتی وینر» قهرمان کامل فیلمی است. که بر روی مفاهیم قدرت شخصی، اخلاق و یافتن جایگاه تأمل می‌کند. این زن یک فرد واقعی است: به زبان‌های زیادی صحبت می‌کند. عاشق اسلحه‌هایش است، می‌تواند شما را در توییتر نابود کند. و وسواس‌اش نسبت به پیکاچو بی‌نظیر است. واضح است که بلندگویی عالی برای نسلی منحصربه‌فرد و خسته از احساس عجز و ناتوانی است. و برای بازی در نقش او هیچ‌کس کامل‌تر از امیلیا جونز، یکی از هیجان‌انگیزترین بازیگران زن جوان که امروز نیست. امیدوارم سرگذشت ریلیتی به دیگران الهام بخشد تا از اعتقادات خود بگویند و از آن‌ها دفاع کنند، به هر قیمتی که باشد. از همکاری با این گروه هنرمندان و کنش‌گران برای جان بخشیدن به این داستان هیجان‌زده‌ام.»

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا