سینمای جهان

ادریس البا و جان سینا در فیلم «سران حکومت»

«ادریس البا» و «جان سینا» بار دیگر در فیلم «سران حکومت» (Heads Of State) به کارگردانی «ایلیا نیشولر» هم‌بازی می‌شوند.

«ایلیا نیشولر» فیلم اکشن «سران حکومت» (Heads Of State) با بازی «جان سینا» و «ادریس البا» را می‌سازد. جان سینا و ادریس البا نزدیک به دو سال پیش به این پروژه ملحق شده بودند.

از داستان جزئیاتی فاش نشده اما این فیلم را ترکیبی از «ایر فورس وان» (Air Force One) و «فرار نیمه‌شب» (Midnight Run) توصیف کرده‌اند. «جاش اپلبام» و «آندره نمک» نویسندگان آخرین نسخه فیلمنامه‌اند.

این پروژه در «سفران کمپانی» متعلق به «پیتر سفران» ساخته خواهد شد. سفران این هفته به عنوان یکی از مدیران جدید استودیوهای دی‌سی در کنار «جیمز گان» برگزیده شد. البا و سینا دیگر تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

ایلیا نیشولر فیلمساز متولد روسیه در حین پاندمی فیلم اکشن «هیچ‌کس» (Nobody) را با رده سنی بزرگسال برای استودیوی یونیورسال ساخت. این فیلم با بازی «باب اودنکرک» ستاره سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) مارس سال ۲۰۲۱ اکران شد و ۵۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

ادریس البا اخیراً در فیلم «جانور» (Beast) دیده شده و یکی از گزینه‌های بازی در نقش «جیمز باند» است. جان سینا سال گذشته سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) را در اچ‌بی‌او مکس داشته. و به زودی در فیلم سیاسی «مستقل» (The Independent) شبکه پیکاک دیده خواهد شد. او سال آینده «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) را روی پرده دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا