سینمای جهان

واکنش کوین فایگی به مدیر عامل شدن جیمز گان در دی سی

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول بعد از انتصاب جیمز گان به عنوان مدیر دی سی بیان کرد:«اولین نفری خواهم بود که فیلم‌هایش را می‌بیند»

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول از انتصاب «جیمز گان» به عنوان یکی از مدیران عامل استودیوی جدید دی‌سی در کنار «پیتر سفران» ناراحت یا نگران نیست. فایگی در مراسم افتتاحیه «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) به مدیر عامل شدن گان واکنش نشان داده است.

کوین فایگی می‌گوید: «خوب، او از حالا تا ماه مه برای استودیوی مارول باید کارهای زیادی انجام دهد. و این را خیلی خوب می‌داند. اما پس از آن، هرچه بسازد اولین نفری خواهم بود که برای دیدنش در صف می‌ایستم.»

جیمز گان در سه‌گانه «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) همکاری کرده. و پس از آنکه به خاطر کشف توییت توهین‌آمیزش موقتاً از دیزنی اخراج و سپس بازگردانده شد. فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) و سریال اسپین‌آف «پیس‌میکر» (Peacemaker) را برای دی‌سی و برادران وارنر ساخت. او از اول نوامبر مدیر عامل استودیوهای دی‌سی خواهد بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا