آغاز فیلمبرداری فیلم Red One با دواین جانسون و کریس اوانز

ساخت فیلم سینمایی «رد وان» (Red One) به کارگردانی «جیک کسدن» و با بازی دواین جانسون و کریس اوانز کلید خورد.

«دواین جانسون» و «کریس اوانز» با انتشار تصویری از پشت صحنه «رد وان» (Red One) آغاز فیلمبرداری این پروژه به کارگردانی «جیک کسدن» را تأیید کردند. در این فیلم «جی.کی. سیمونز» و «بانی هانت» به ترتیب نقش سانتا و خانم کلاوس را بازی می‌کنند. فیلم «رد وان» را آمازون پرایم ویدیو پخش می‌کند.

«کرنان شیپکا» ستاره سریال «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina)، «لوسی لیو»، «الیزابت الیس»، و «وسلی کیمل» دیگر بازیگران این فیلم خانوادگی خواهند بود.

«جیک کسدن» که فیلم‌های «جومانجی» از جمله «جومانجی: مرحله بعدی» (Jumanji: The Next Level) را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی می‌کند. و «کریس مورگان» که «هابز و شا» (Hobbs and Shaw) و «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) را نوشته به عنوان نویسنده فیلمنامه به این پروژه اضافه شده است. «جیک کسدن» و «دواین جانسون» با فیلم‌های «جومانجی» فروش ۱.۷ میلیارد دلاری را تجربه کرده‌اند.

سیمونز اخیراً با «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) پرایم ویدیو نامزد اسکار شده. و جوایزز آکادمی، بفتا، ایندیپندنت اسپیریت، گلدن گلوب و بسیاری دیگر را برای «شلاق» (Whiplash) در کارنامه دارد.

خروج از نسخه موبایل