سینمای جهان

تریلر رسمی «جان ویک ۴» منتشر شد

تریلر رسمی جان ویک ۴ به کارگردانی چاد استاهلسکی بازی «کیانو ریوز»، «دانی ین»، «لورنس فیشبورن»، «بیل اسکاشگورد» منتشر شد.

«کیانو ریوز» در تریلر رسمی «جان ویک ۴» (John Wick Chapter 4) به جاده خون‌خواهی افتاده است. هرچند از داستان این قسمت جزئیاتی رسمی فاش نشده اما ویک در پایان «جان ویک ۳» به «شاه باوری» با بازی «لورنس فیشبورن» تحویل داده شد پس از آنکه سلسله مراتب «مجلس عالی» را برهم زده بود.

دیگر بازیگران چندگانه «جان ویک» علاوه بر«کیانو ریوز»، «دانی ین»، «لورنس فیشبورن»، «بیل اسکاشگورد»، «ایان مک‌شین»، «رینا ساوایاما» خواننده و مدل بریتانیایی-ژاپنی و بسیاری دیگر بوده‌اند. «مایکل فینچ» و «شی هتن» نویسندگان قسمت چهارم خواهند بود. «چاد استاهلسکی» برای کارگردانی این قسمت بازگشته. در حالی که نگارش فیلمنامه «جان ویک ۴» به «مایکل فینچ» و «شی هتن» سپرده شده است.

چاد استاهلسکی مصاحبه با «کلایدر» تأیید کرده بود که «جان ویک ۴» طولانی‌ترین قسمت چندگانه خواهد بود: «این فیلم از سه فیلم قبلی طولانی‌تر است اما نه آن‌قدر طولانی. ما در آخرین مرحله انتخاب صحنه‌ها هستیم. و پس از آن جلوه‌های ویژه و موسیقی را انجام خواهیم داد. تا اینجا خیلی خوب پیش رفته‌ایم. عاشق موسیقی فیلم شده‌ایم. «تایلر بیتس» هنوز آهنگسازی برخی سکانس‌های بزرگ‌تر را بر عهده دارد. جلوه‌های ویژه را نیز در ماه‌های باقی مانده سال ۲۰۲۲ انجام می‌دهیم. خیلی به نزدیک پایان هستیم. در ویرایش هم تنها چند دقیقه از فیلم باقی مانده. سکانس‌های فیلم تمام شده است. فیلم تقریباً تمام است. احتمالاً تنها چند هفته بیشتر به اتمام ویرایش نمانده است. پس از آن، موسیقی، صداگذاری و جلوه‌های ویژه را انجام می‌دهیم.»

«جان ویک ۴» ۲۴ مارس ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا