سینمای جهان

اولین تصاویر از هریسون فورد و هلن میرن در سریال 1923

هریسون فورد و هلن میرن در جدیدترین تصاویر سریال 1923، این سریال سری اسپین‌آف یلوستون که دسامبر امسال به پارامونت+ می‌آیند.

فصل پنجم «یلواستون» (Yellowstone) و فصل اول «شاه تولسا» (Tulsa King) به زودی از پارامونت+ پخش خواهند شد، اما سریال دیگری به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «تیلور شریدان» آماده پخش شده است. «۱۹۲۳» (1923) دومین اسپین‌آف «یلواستون» پس از «۱۸۸۳» (1883) خواهد بود و بر روی زوج جدیدی از خانواده داتن (هریسون فورد و هلن میرن) در مونتانا تمرکز می‌کند.

در این سریال «هریسون فورد» و «هلن میرن» نقش شخصیت‌های «جیکوب داتن» برادر جیمز و همسرش کارا را بازی می‌کنند. مینی‌سریال «۱۹۲۳» به اولین سال‌های قرن بیستم می‌پردازد، وقتی که پاندمی، خشکسالی و «رکود بزرگ» مردم را به ستوه آورده بود. دیگر بازیگران سریال «برندن اسکلنار»، «دارن مان»، «میشل رندولف»، «جیمز بج دیل»، «مارلی شلتون»، «برایان گراتی»، «رابرت پاتریک»، «امینا نیوز»، «جروم فلین» و «سباستین روشه» خواهند بود.

هریسون فورد به مجله «ونیتی فر» می‌گوید: «داستان به شکلی بسیار صادقانه و بی‌پرده بازگو می‌شود. برای انجام آنچه که لازم است انجام شود عذرخواهی نمی‌کنند.» او اضافه می‌کند: «داتن‌ها بر اساس قوانین رفتاری خودشان زندگی می‌کنند، و این نیازمند قضاوت اخلاقی و معنوی پیچیده‌ای است. فقط زندگی جسمانی دشوار نیست… «رکودی» که در راه است و همه آن فشارها، اقتصادی و اجتماعی، به این زمانه بسیار بی‌ثبات در تاریخ آمریکا منتهی می‌شود.»

هلن میرن می‌گوید: «این زوج مدت‌هاست که ازدواج کرده‌اند. فرزندی نداشته‌اند، بنابراین از این احساس که فرزند آنان را در کنار هم نگه داشته برخوردار نیستند.» فورد اضافه می‌کند: «زندگی آن‌ها کاملاً در یکدیگر تنیده شده است. حفظ شدن رابطه آن‌ها به جز خودشان و سخت‌کوشی و سرمایه‌گذاری آن‌ها برای آینده خود و خانواده‌شان به اندک چیزهای دیگری بستگی دارد.»

اولین تصاویر از هریسون فورد و هلن میرن در سریال 1923

هریسون فورد در مورد اینکه داستان این نسل از داتن‌ها چگونه ممکن است به پایان برسد می‌گوید: «این داستان در مورد پیشرفت کشور است – و ذات و شخصیت این کشور محصول شرایط این دوره است.»

پارامونت+ سریال «۱۹۲۳» را ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ پخش می‌کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا