سینمای جهان

کوین کانروی صداپیشه «بتمن» درگذشت

«کوین کانروی» صداپیشه محبوب «بتمن» در ۶۶ سالگی از دنیا رفت، او در سریال انیمیشن پربیننده «بتمن: سریال انیمیشن» در دهه ۱۹۹۰ شناخته می‌شد.

«کوین کانروی» صداپیشه شخصیت «بتمن» در ۶۶ سالگی درگذشت. «دایان پرشینگ» صداپیشه شخصیت «پویزن آیوی» درگذشت کانروی را در فیسبوک تأیید کرده است.

کوین کانروی بیشتر با صداپیشگی در نقش «بروس وین» در سریال انیمیشن پربیننده «بتمن: سریال انیمیشن» (Batman: The Animated Series) در دهه ۱۹۹۰ شناخته می‌شد. در حالی که در رویداد تلویزیونی و  لایو-اکشن «بحران در زمین‌های بی‌پایان» (Crisis on Infinite Earths) نقش «بروس وین» از «زمین-۹۹» را بازی کرده بود.

کوین کانروی همجنسگرا پیش‌تر نسبت به نارضایتی هواداران از «بروس وین خشمگین» در «بحران در زمین‌های بی‌پایان» واکنش نشان داده و در مصاحبه با «مایکل رزنبام» گفته بود: «هواداران خوشحال نبودند. دوست نداشتند آن نسخه از بروس وین را ببینند. اما برای من لذت‌بخش بود، خیلی خوش گذشت که مقابل دوربین کمی مهارت بازیگری‌ام را نشان دادم.»

کانروی ۳۰ نوامبر ۱۹۵۵ در وستبوری نیویورک متولد شد و در کنار «کریستفر ریو»، «فرانسیس کانروی» و هم‌اتاقی‌اش «رابین ویلیامز» تحصیل کرد. او بازیگری و تئاتر را در تئاتر اولد گلوب سن دیه‌گو و نیویورک دنبال کرد و در نمایش‌هایی چون «هملت» در سال ۱۹۸۴ روی صحنه رفت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا