اولین تصاویر از هریسون فورد و هلن میرن در سریال 1923

هریسون فورد و هلن میرن در جدیدترین تصاویر سریال 1923، این سریال سری اسپین‌آف یلوستون که دسامبر امسال به پارامونت+ می‌آیند.

فصل پنجم «یلواستون» (Yellowstone) و فصل اول «شاه تولسا» (Tulsa King) به زودی از پارامونت+ پخش خواهند شد، اما سریال دیگری به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «تیلور شریدان» آماده پخش شده است. «۱۹۲۳» (1923) دومین اسپین‌آف «یلواستون» پس از «۱۸۸۳» (1883) خواهد بود و بر روی زوج جدیدی از خانواده داتن (هریسون فورد و هلن میرن) در مونتانا تمرکز می‌کند.

در این سریال «هریسون فورد» و «هلن میرن» نقش شخصیت‌های «جیکوب داتن» برادر جیمز و همسرش کارا را بازی می‌کنند. مینی‌سریال «۱۹۲۳» به اولین سال‌های قرن بیستم می‌پردازد، وقتی که پاندمی، خشکسالی و «رکود بزرگ» مردم را به ستوه آورده بود. دیگر بازیگران سریال «برندن اسکلنار»، «دارن مان»، «میشل رندولف»، «جیمز بج دیل»، «مارلی شلتون»، «برایان گراتی»، «رابرت پاتریک»، «امینا نیوز»، «جروم فلین» و «سباستین روشه» خواهند بود.

هریسون فورد به مجله «ونیتی فر» می‌گوید: «داستان به شکلی بسیار صادقانه و بی‌پرده بازگو می‌شود. برای انجام آنچه که لازم است انجام شود عذرخواهی نمی‌کنند.» او اضافه می‌کند: «داتن‌ها بر اساس قوانین رفتاری خودشان زندگی می‌کنند، و این نیازمند قضاوت اخلاقی و معنوی پیچیده‌ای است. فقط زندگی جسمانی دشوار نیست… «رکودی» که در راه است و همه آن فشارها، اقتصادی و اجتماعی، به این زمانه بسیار بی‌ثبات در تاریخ آمریکا منتهی می‌شود.»

هلن میرن می‌گوید: «این زوج مدت‌هاست که ازدواج کرده‌اند. فرزندی نداشته‌اند، بنابراین از این احساس که فرزند آنان را در کنار هم نگه داشته برخوردار نیستند.» فورد اضافه می‌کند: «زندگی آن‌ها کاملاً در یکدیگر تنیده شده است. حفظ شدن رابطه آن‌ها به جز خودشان و سخت‌کوشی و سرمایه‌گذاری آن‌ها برای آینده خود و خانواده‌شان به اندک چیزهای دیگری بستگی دارد.»

هریسون فورد در مورد اینکه داستان این نسل از داتن‌ها چگونه ممکن است به پایان برسد می‌گوید: «این داستان در مورد پیشرفت کشور است – و ذات و شخصیت این کشور محصول شرایط این دوره است.»

پارامونت+ سریال «۱۹۲۳» را ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ پخش می‌کند.

خروج از نسخه موبایل