سینمای جهان

گیشه سرد سینمای آمریکا

فیلم ترسناک «عجیب و غریب» با فروش تنها ۱.۲ میلیون دلاری، پرفروش ترین فیلم گیشه هفتگی سینمای آمریکا شد.

به نقل از ورایتی، فیلم کمدی ترسناک «عجیب و غریب» به کارگردانی « کریستوفر لندون » محصول مشترک یونیورسال و بلوم هاوس با ثبت فروش ۱.۲ میلیون دلاری در ۲۰۵۷ سالن سینما در صدر گیشه هفتگی سینمای آمریکا قرار گرفت.

این فیلم در ۱۰ روز نخست اکران خود در آمریکا و در حالی که بسیاری از مخاطبان در مقطع زمانی کنونی و تا تولید واکسن کرونا تمایلی به رفتن به سینما ندارند به فروش ۵.۶ میلیون دلاری دست یافته است.

کمپانی یونیورسال روز گذشته اعلام کرد که گیشه سینما همچنان با توجه به بحران کرونا و تعطیلی سالن های سینما مختل خواهد بود.

فروش ۱.۲ میلیون دلاری و ناامید کننده فیلم «عجیب و غریب» در حالی رقم خورده که سال گذشته در همین مقطع زمانی انیمیشن «منجمد ۲» محصول کمپانی دیزنی به فروش آغازین ۱۳۰ میلیون دلاری رسیده بود.

همچنین با اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا بیش از ۷۰۰ سالن  سینمای دیگر در آمریکا و ۶۰ سالن در کانادا بار دیگر تعطیل شده اند. در حال حاضر در مجموع ۲۶۰۰ سالن سینما در آمریکا فعال هستند و سالن های نمایش فیلم در نیویورک و لس آنجلس که مهم ترین بازارهای سینمایی آمریکا هستند نیز ماه هاست تعطیل هستند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا