سینمای جهان

شاهکار آرونوفسکی و ناتالی پورتمن تئاتر می‌شود

«قوی سیاه» ۳۲۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و پنج نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

دارن آرونوفسکی می‌گوید فیلم «قوی سیاه» (Black Swan) را به برادوی می‌برد. این فیلمساز که اخیراً «نهنگ» (The Whale) را اکران کرده در مصاحبه با «ای‌وی کلاب» می‌گوید در حال کار بر روی یک نمایش موزیکال بر اساس فیلم «قوی سیاه» است. «ناتالی پورتمن» برای بازی در آن فیلم برنده جایزه اسکار شد.

آرونوفسکی می‌گوید: «سعی می‌کنیم موزیکال «قوی سیاه» را بسازیم. باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. اما روی آن کار می‌کنیم.»

این کارگردان اضافه می‌کند که همیشه تمایل داشته یک فیلم یا نمایش موزیکال کارگردانی کند. او در پاسخ به این پرسش که آیا یک فیلم موزیکال خواهد ساخت یا نه می‌گوید: «خیلی دوست دارم و با افراد زیادی در موردش حرف زده‌ام. و به چند ایده نزدیک شده‌ام. خیلی دشوار است چون موسیقی موزیکال‌ها دیگر محبوب نیستند. پس باید چه کرد؟»

آرونوفسکی ادامه می‌دهد:‌ «فکر می‌کنم «همیلتون» (Hamilton) درخشان بود چون «لین مانوئل میراندا» هیپ-هاپ را با موسیقی موزیکال ترکیب کرد. اما کشف آن جنبه‌اش، اینکه چه نوع موسیقی باید باشد، از کجا باید سرچشمه بگیرد، چالش بزرگی است. اما من مدت زیادی در موردش فکر کرده‌ام. و امیدوارم که یک روز بتوانم اثری ارائه دهم.»

«قوی سیاه» ۳۲۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و پنج نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

این کارگردان در بخش دیگری از مصاحبه انتقاد از «چاقی‌هراسی» فیلم «نهنگ» با انتخاب «برندن فریزر» و افزودن گریم به او را «غیرمنطقی» می‌خواند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا