سینمای جهان

احتمال بازگشت گل گدوت در فیلم سریع و خشن 10

طبق شایعات منتشر شده، گل گدوت برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Fast X بازگشته است، اما هنوز منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.

در فیلم F9: The Fast Saga شاهد بازگشت سانگ کانگ در نقش هان لو از مرگ بودیم و از آن زمان طرفداران منتظر اعلام بازگشت شخصیت‌های بیشتری در قسمت جدید این فیلم اکشن هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت دیگری از دنیای سریع و خشن ممکن است از دنیای مرگ بازگشته باشد. در ابتدا The Direct خبر داد که گل گدوت، بازیگر نقش جیزل یاشر در فیلم Fast X باز خواهد گشت.

گل گدوت پیش از این نقش جیزل را که معشوقه هان لو بود، در فیلم Fast & Furious، فیلم Fast Five و فیلم Fast & Furious 6 بازی کرده بود. که در فیلم سریع و خشن 6 کشته شد. در ادامه اکانت توییتر BigScreenLeaks که پیش از این شایعه حضور بری کیوگن در نقش جوکر در فیلم The Batman را فاش کرده بود، تایید کرد که گدوت تنها در یکی از نسخه‌های فیلم Fast X که چهارشنبه هفته گذشته به‌صورت آزمایشی نمایش داده شده بود، حضور داشته است.

احتمال بازگشت گل گدوت در فیلم سریع و خشن 10

همچنین در نسخه دیگر فیلم سریع و خشن 10 صحنه حضور گدوت در فیلم نبوده است و در حال حاضر مشخص نیست صحنه حضور کوتاه گدوت در نسخه نهایی فیلم خواهد بود یا درنهایت حذف خواهد شد. در حال حاضر منبع موثق‌تری این اخبار را تایید نکرده است و فعلا باید به چشم شایعه به آن نگاه کرد. بااین‌حال از آنجایی که سابقه بازگشت شخصیت‌های مجموعه سریع و خشن از مرگ وجود دارد، بازگشت جیزل با بازی گل گدوت غیر ممکن نیست.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans بر عهده دارد.

فیلم Fast X قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا