سینمای جهان

تاریخ اکران فیلم جدید دیوید فینچر (The Killer) اعلام شد

تاریخ اکران فیلم آدم‌کش (The Killer) به کارگردانی دیوید فینچر اعلام شد، فیلمنامه این فیلم توسط فیلمنامه نویس فیلم هفت نوشته شده است.

تاریخ انتشار فیلم The Killer به کارگردانی دیوید فینچر اعلام شد: اخیراً خبری منتشر شده است که برای طرفداران سینما خبر بسیار خوبی است؛ بلاخره تاریخ انتشار فیلم بعدی «دیوید فینچر» کارگردان فیلم منک (Mank 2020) اعلام شده است. فیلم بعدی این کارگردان که تا به حال سه بار نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی در اسکار شده است آدم‌کش (The Killer 2023) نام دارد.

این فیلم نئو نوآر از یک مجموعه رمان گرافیکی فرانسوی به قلم «الکسیس نولنت» اقتباس شده است. این رمان داستان یک قاتل بی نام را روایت می کند که پس از سال ها بهترین بودن در کارش وجدانـش بیدار می شود و دیگر نمی خواهد آدم ها را به قتل برساند با وجود این که همچنان مشتری هایش به دنبال مهارت های او هستند.

در این فیلم «مایکل فاسبندر» بازیگر فیلم دارک فینکس (X-Men Dark Phoenix 2019) نقش این قاتل را ایفا می کند. و از دیگر بازیگران فیلم می توان اشاره کرد. به «تیلدا سوینتن»، «آرلیس هاوارد»، «چارلز پارنل» و «سوفی شارلوت».

فیلمنامه این فیلم توسط «اندرو کوین واکر» نگارش شده است که یک بار نامزدی دریافت جایزه بهترین فیلمنامه بفتا را در کارنامه کاری خود دارد. و فیلمنامه فیلم هفت (Se7en 1995) که یکی از محبوب ترین فیلم های فینچر است. نیز توسط همین شخص نوشته شده است.

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر سال ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس منتشر شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
دیجی موویز

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا