سینمای جهان

پخش فیلم «مارول‌ ها» به تأخیر افتاد

قسمت دوم کاپیتان مارول با نام «مارول‌ ها» (The Marvels) به کارگردانی «نیا داکوستا» و با بازی «بری لارسن»با تأخیر چند ماهه مواجه شد.

مارول اعلام کرد که اکران فیلم «مارول‌ ها» (The Marvels) با بازی «بری لارسن» را به جای ۱۸ ژوئیه آینده در تاریخ ۱۰ نوامبر اکران می‌کند. «تیونا پاریس» در این فیلم نقش «مانیکا رمبو» و «ایمان ولانی» نقش «خانم مارول» را تکرار خواهند کرد. فیلم «عمارت تسخیرشده» (Haunted Mansion) دیزنی در عوض از ماه آگست به ژوئیه موکول شده است.

«مارول‌ ها» به کارگردانی «نیا داکوستا» دنباله‌ای برای «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) سال ۲۰۱۹ است که بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و اولین فیلم «دنیای سینمایی مارول» با شخصیت اول زن بود.

در قسمت اول با کارگردانی «رایان فلک» و «آنا بودن» ساخته شد و داستانی در دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی روایت کرد وقتی که زمین به میدان نبرد میان دو نیروی کهکشانی بدل شده است. لارسن نقش «کارول دنورز» را بازی کرد که به زمین آمد تا به جنگ میان دو نژاد بیگانه پایان دهد. او پس از آنکه از یک انفجار جان سالم به در می‌برد، قدرت‌های غیرمعمول به دست می‌آورد و به یکی از قدرتمندترین قهرمانان «دنیای سینمایی مارول» تبدیل می‌شود، هرچند او در نبرد با «تانوس» در «آخر بازی» (Avengers: Endgame) تأثیر چندانی نداشت.

صحنه‌های پایانی سریال «خانم مارول» برای فیلم «مارول‌ ها» مقدمه‌چینی کردند و لارسن نقش کوتاهی بازی کرد. اولین تصاویر از قسمت دوم «کاپیتان مارول» در رویداد D23 دیزنی رونمایی شد تا تأیید شود که داستان مستقیماً به سریال «خانم مارول» پیوند می‌خورد.

«کوین فایگی» سه‌شنبه این هفته در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» ادعا کرد که ولانی در «مارول‌ها» نقشی کلیدی دارد: «دیدن مانیکا (تیونا پاری) و کامالا (ایمان ولانی) و کارول (بری لارسن) با هم در یک قالب تأثیری بی‌اندازه قدرتمند دارد. به نظر من فقط با قسمت اول «انتقام‌جویان» (Avengers) شباهت دارد که هر شش «انتقام‌جو» در یک قاب دیده شدند.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا