سینمای جهان

اولین تصویر از ژان رنو در فیلم «پنگوئن و ماهی‌گیر»

فیلمبرداری «پنگوئن و ماهی‌گیر» با بازی ژان رنو (Jean Reno) و به کارگردانی «دیوید شورمن» به پایان رسیده است.

اولین تصویر رسمی از «ژان رنو» در فیلم «پنگوئن و ماهی‌گیر» (Penguin & The Fisherman) به تهیه‌کنندگی «جاناتان لیم» رونمایی شد. فیلمبرداری این پروژه با ستاره فیلم «لئون: حرفه‌ای» (Léon: The Professional) به تازگی به پایان رسیده و وارد مرحله پس از تولید شده است.

داستان فیلم از اتفاقی واقعی الهام گرفته شده که در سال ۲۰۱۶ جنجال آفرید. ژوائو ماهی‌گیری برزیلی بود که به یک پنگوئن ماژلانی مصدوم و گمشده پناه داد در حالی که خود مردی تنها و از سوی همسر و دوستانش طرد شده بود. این پنگوئن از سواحل شیلی و آرژانتین برای یافتن طعمه به سمت برزیل شنا کرد. و ماهی‌گیر او را غرق در مواد نفتی و در حال مرگ یافت و نامش را «دین دیم» گذاشت. او این موجود ریزاندام را احیا کرد و به طبیعت بازگرداند. اما پنگوئن از آن پس هر سال هزاران کیلومتر شنا می‌کند نزد ژوائو و همسرش بازمی‌گردد.

این فیلم به کارگردانی «دیوید شورمن» و نویسندگی «کریستین لازاریان» و «پائولینا لاگودی اوریش» و با بازی «ژان رنو» در سواحل برزیل و بخش‌هایی از آرژانتین فیلمبرداری شده است. «آدریانا بارازا» نامزد اسکار، «نیکلاس فرانکلا»، «الکسیا مویانو» و «روکیو هرناندز» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا