سینمای جهان

یکه‌تازی «همه‌چیز همه‌جا» در جوایز اسپریت

فیلم «همه چیز همه جا و به یکباره» ساخته «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در سی و هشتمین دوره جوایز فیلم «اسپریت» بیشترین جوایز را به خود اختصاص داد.

به نقل از اسکرین، سی و هشتمین دوره جوایز فیلم «اسپریت» برگزار شد و فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» ساخته «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» موفق به کسب هفت جایزه از هشت نامزدی شد تا برنده بزرگ این جوایز نام گیرد.

این فیلم علاوه بر کسب جایزه بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه، جوایز بازیگر نقش اصلی زن (میشل یئو)، نقش مکمل مرد (که هوی کوآن)، بازیگر نوظهور (استفنی سو) و بهترین تدوین را به خود اختصاص داد.

«همه چیز همه جابه یکباره» با کسب مهم‌ترین عناوین فصل جوایز سینمایی از جایزه انجمن بازیگران آمریکا تا جایزه اصلی انجمن کارگردانان آمریکا و اغلب انجمن‌های منتقدان سینمایی، شانس بالایی برای کسب جوایز اصلی نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار دارد.

فیلم «تار» اثر «تاد فیلد» که در هفت شاخه نامزد دریافت جایزه از جوایز اسپریت بود نیز تنها به کسب یک جایزه بهترین فیلمبرداری اکتفا کرد و فیلم «استخوان‌ها و همه» ساخته «لوکا گوادانینو» نیز بدون کسب هیج جایزه‌ای، شب مراسم سالانه اسپریت را ترک کرد.

«پدر ما: شیطان» به کارگردانی «الی فومبی» و «زنان صحبت می‌کنند» ساخته «سارا پولی» دیگر نامزدهای شاخه بهترین فیلم این جوایز بودند.

در دیگر شاخه‌ها، «افترسان» ساخته «شارلوت ولز» جایزه بهترین فیلم اول را به خود اختصاص داد و «تمام زیبایی و خونریزی» ساخته «لورا پویترس» هم برنده جایزه بهترین اثر مستند شد و «جوی لند» به کارگردانی «سعیم صدیق» محصول مشترک سینمای پاکستان و آمریکا برنده جایزه بهترین فیلم بین‌المللی سال شد.

جایزه سالانه «رابرت آلتمن» جوایز سالانه اسپریت هم به فیلم «حرف‌های زنانه» از «سارا پولی» اختصاص یافت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا