سینمای جهان

جنیفر انیستون پرونده سریال «دوستان» را بست

جنیفر انیستون یکی از بازیگران اصلی سریال دوستان در آخرین مصاحبه خود گفت: تولید دنباله سریال «دوستان» بعید به نظر می‌رسد.

«جنیفر انیستون» در مصاحبه با «برنامه جاناتان راس» (The Jonathan Ross Show) به این پرسش پاسخ داده است که آیا ریبوت سریال محبوب «دوستان» (Friends) ساخته خواهد شد یا نه. او به زودی «معمای قتل ۲» (Murder Mystery 2) با بازی «آدام سندلر» را در نتفلیکس خواهد داشت.

این بازیگر ۵۴ ساله که مقابل «کورتنی کاکس»، «لیسا کودرو»، «متیو پری»، «مت له‌بلانک» و «دیوید شویمر» نقش «ریچل گرین» را بازی کرده می‌گوید ویژه‌برنامه «دوستان: تجدید دیدار» (Friends: The Reunion) که در سال ۲۰۲۱ از اچ‌بی‌او مکس پخش شد، «غزل خداحافظی» بازیگران برای سریال بوده است.

انیستون می‌گوید امیدوار به ساخته شدن ادامه «دوستان» نیست: «فکر نمی‌کنم. فکر می‌کنم تمام شد. فکر می‌کنم آن [ویژه‌برنامه] غزل خداحافظی ما بود.» وقتی «آدام سندلر» می‌گوید هیچ‌کس نمی‌داند در آینده چه پیش خواهد آمد، انیستون تأیید می‌کند.

جنیفر انیستون در بخش دیگری از مصاحبه از رابطه خود با دیگر بازیگران «دوستان» می‌گوید: «هرگز یکدیگر را رها نخواهیم کرد. برای همیشه وارد زندگی یکدیگر شده‌ایم. تا ابد یک خانواده‌ایم.»

جنیفر انیستون در ادامه می‌گوید بعضی از اپیزودهای سریال را می‌بیند و به شوخی اضافه می‌کند که گاهی فراموش می‌کند که چه اتفاقی خواهد افتاد. انیستون در مصاحبه دیگری با مجله «استلار» می‌گوید «همیشه» عاشق شخصیت «ریچل گرین» خواهد ماند: «راستش نمی‌توانم از آن فرار کنم.»

پیش‌تر کودرو و شویمر نسبت به بازسازی سریال اظهار تمایل کرده بودند. شویمر در مصاحبه با «گاردین» گفته بود: «شاید بهتر باشد که «دوستان» با بازیگرانی تماماً سیاهپوست یا تماماً آسیایی تبار ساخته شود. اما من [در زمان تولید سریال] از رعایت نشدن تنوع نژادی آگاه بودم. و سال‌ها تلاش کردم که راس با زنانی از نژادهای مختلف آشنا شود. یکی از اولین دوست‌های دختری که در سریال داشتم یک زن آسیایی آمریکایی بود. و در ادامه هم شخصیت با یک زن آفریقایی آمریکایی آشنا می‌شود. این فشاری آگاهانه از سوی من بود.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا