سینمای جهان

بازگشایی سینماهای فرانسه با شرایط ویژه

سینماهای فرانسه از تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) پس از یک ماه تعطیلی به سبب محدودیت کرونایی، بازگشایی می شوند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، سالن های سینمای فرانسه از تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) بازگشایی می شوند اما همچنان تحت تاثیر محدودیتهای منع رفت و آمد، از ساعت ۹ شب تا ۷ صبح اجازه فعالیت ندارند.

«امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه در یک سخنرانی از آغاز طرحی برای برداشتن تدریجی و قدم به قدم محدودیت های سخت کرونایی خبر داده است که بازگشایی سالن های سینما را نیز شامل می شود و بنابراین فیلم هایی چون «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» در آخرین ماه های سال ۲۰۲۰ این فرصت را خواهد داشت تا در سینماهای فرانسه اکران شود.

«زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» از تاریخ ۱۶ دسامبر در فرانسه و انگلیس، ۱۸ دسامبر در اسپانیا و ۲۳ دسامبر در آلمان اکران می شود و از تاریخ ۲۵ دسامبر نیز از طریق سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» در آمریکا عرضه می شود.

فرانسه از تاریخ ۳۰ اکتبر محدویت های قرنطینه ای را در واکنش به افزایش موارد شیوع ویروس کرونا در این کشور اجرا کرد و این محدویت ها با آثار مثبتی همراه شده است و تعداد ۶۰ هزار ابتلای فرانسوی ها در روز در تاریخ ۵ نوامبر در تاریخ ۲۲ نوامبر به ۴۳۰۰ مورد رسیده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا