سینمای جهان

پیوستن زوئی دویچ به آخرین فیلم کلینت ایستوود

زوئی دویچ، بازیگر فیلم Zombieland: Double Tap جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Juror #2 به کارگردانی کلینت ایستوود اضافه شده است.

کلینت ایستوود، کارگردان و بازیگر ۹۲ ساله و برجسته سینما در همکاری دوباره با برادران وارنر در حال ساخت آخرین فیلم خود است و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که زوئی دویچ، بازیگر ۲۸ ساله آمریکایی پس از توافق با برادران وارنر به جمع بازیگران فیلم Juror #2 اضافه شده است. پیش از این حضور نیکلاس هولت و تونی کولت در این فیلم مشخص شده بود.

فیلم جدید ایستوود فعلا با نام تولیدی Juror #2 شناخته می‌شود. که گفته می‌شود تمرکز داستان آن روی یک هیئت منصفه در محاکمه یک قتل است. اما او متوجه می‌شود که احتمال دارد او قاتل باشد و بدین ترتیب او در حال مبارزه برای تسلیم شدن یا دستکاری رای هیئت منصفه برای رهایی از جرم است. فیلم Juror #2 قرار است چهلمین فیلمی باشد که ایستوود کارگردانی می‌کند که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم نهایی خود را نیز بر عهده دارد. ایستوود پیش از این ۴ بار برنده جایزه اسکار شده است و کارنامه درخشانی در بازیگری نیز دارد.

پیوستن زوئی دویچ به آخرین فیلم کلینت ایستوود

همچنان جاناتان آبرامز در نوشتن فیلمنامه فیلم Juror #2 به ایستوود کمک کرده است. ایستوود از سال ۲۰۰۸ و فیلم Gran Torino در حال همکاری اختصاصی با برادران وارنر است و تاکنون ۱۰ فیلم از جمله فیلم Invictus، فیلم Sully، فیلم American Sniper و فیلم Richard Jewell برای وارنر کارگردانی کرده است. فیلم Cry Macho آخرین فیلم ایستوود بود که در سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد.

زوئی دویچ سابقه بازی در آثاری چون فیلم Vampire Academy، فیلم Dirty Grandpa، فیلم Why Him?، فیلم Before I Fall، فیلم The Disaster Artist، فیلم Flower، فیلم Set It Up، فیلم Buffaloed، فیلم Zombieland: Double Tap، فیلم The Outfit، فیلم Not Okay، فیلم Something from Tiffany’s و سریال The Politician را داشته است و از سال ۲۰۲۲ شاهد حضور او در فیلم دیگری نبوده‌ایم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا