پیوستن زوئی دویچ به آخرین فیلم کلینت ایستوود

زوئی دویچ، بازیگر فیلم Zombieland: Double Tap جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Juror #2 به کارگردانی کلینت ایستوود اضافه شده است.

کلینت ایستوود، کارگردان و بازیگر ۹۲ ساله و برجسته سینما در همکاری دوباره با برادران وارنر در حال ساخت آخرین فیلم خود است و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که زوئی دویچ، بازیگر ۲۸ ساله آمریکایی پس از توافق با برادران وارنر به جمع بازیگران فیلم Juror #2 اضافه شده است. پیش از این حضور نیکلاس هولت و تونی کولت در این فیلم مشخص شده بود.

فیلم جدید ایستوود فعلا با نام تولیدی Juror #2 شناخته می‌شود. که گفته می‌شود تمرکز داستان آن روی یک هیئت منصفه در محاکمه یک قتل است. اما او متوجه می‌شود که احتمال دارد او قاتل باشد و بدین ترتیب او در حال مبارزه برای تسلیم شدن یا دستکاری رای هیئت منصفه برای رهایی از جرم است. فیلم Juror #2 قرار است چهلمین فیلمی باشد که ایستوود کارگردانی می‌کند که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم نهایی خود را نیز بر عهده دارد. ایستوود پیش از این ۴ بار برنده جایزه اسکار شده است و کارنامه درخشانی در بازیگری نیز دارد.

همچنان جاناتان آبرامز در نوشتن فیلمنامه فیلم Juror #2 به ایستوود کمک کرده است. ایستوود از سال ۲۰۰۸ و فیلم Gran Torino در حال همکاری اختصاصی با برادران وارنر است و تاکنون ۱۰ فیلم از جمله فیلم Invictus، فیلم Sully، فیلم American Sniper و فیلم Richard Jewell برای وارنر کارگردانی کرده است. فیلم Cry Macho آخرین فیلم ایستوود بود که در سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد.

زوئی دویچ سابقه بازی در آثاری چون فیلم Vampire Academy، فیلم Dirty Grandpa، فیلم Why Him?، فیلم Before I Fall، فیلم The Disaster Artist، فیلم Flower، فیلم Set It Up، فیلم Buffaloed، فیلم Zombieland: Double Tap، فیلم The Outfit، فیلم Not Okay، فیلم Something from Tiffany’s و سریال The Politician را داشته است و از سال ۲۰۲۲ شاهد حضور او در فیلم دیگری نبوده‌ایم.

خروج از نسخه موبایل