پیوستن مونیکا بلوچی به فیلم Beetlejuice 2

مونیکا بلوچی جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون و با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا اضافه شده است.

به‌تازگی تاریخ اکران دنباله فیلم Beetlejuice مشخص شده و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است. مونیکا بلوچی، بازیگر فیلم Malena و فیلم‌های ماتریکس قرار است در فیلم Beetlejuice 2 پس از توافق با برادران وارنر نقش‌آفرینی کند. بلوچی قرار است نقش شخصیت همسر بیتل‌جوس با بازی مایکل کیتون را در این فیلم بازی کند. پیش از این بازگشت مایکل کیتون و وینونا رایدر برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Beetlejuice 2 مشخص شده بود.

همچنین هالیوودریپورتر از بازگشت کاترین اوهارا در این فیلم خبر داده است. علاوه‌بر بلوچی، جنا اورتگا در نقش لیدیا (دختر شخصیت وینونا رایدر) و جاستین ثرو در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگران جدیدی هستند که تاکنون به جمع بازیگران فیلم Beetlejuice 2 اضافه شده‌اند. تیم برتون مانند قسمت اول وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Beetlejuice را نیز بر عهده خواهد داشت. آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه فیلمنامه فیلم Beetlejuice 2 را نوشته‌اند.

مونیکا بلوچی بیشتر برای بازی در فیلم The Matrix Reloaded و فیلم The Matrix Revolutions به‌همراه فیلم Malena شناخته می‌شود و سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم Spectre، فیلم Bram Stoker’s Dracula، فیلم The Apartment، فیلم The Passion of the Christ، فیلم The Whistleblower و فیلم Astérix & Obélix: Mission Cléopâtre را نیز داشته است. از آثار آینده بلوچی می‌توان به فیلم Mafia Mamma و انیمیشن Ark: The Animated Series اشاره کرد.

فیلم Beetlejuice 2 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت که هفته روز کارگر است. قابل انتظار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از روز گذشته در لندن آغاز شده باشد.

خروج از نسخه موبایل