سینمای جهان

جنیفر لوپز به اقتباس سینمایی از «بوسه زن عنکبوتی»‌ پیوست

«جنیفر لوپز» به اقتباس سینمایی از تئاتر موزیکال «بوسه زن عنکبوتی» (Kiss of the Spider Woman) ملحق شد.

فیلم سینمایی «بوسه زن عنکبوتی» (Kiss of the Spider Woman) با بازی جنیفر لوپز در نقش آرورا بهار آینده فیلمبرداری می‌شود، لوپز نامزد امی و نامزد گلدن گلوب در این فیلم با «بیل کاندن» در مقام کارگردان همکاری خواهد کرد و یکی از تهیه‌کنندگان پروژه به همراه «بری جوزفسون» خواهد بود.

موزیکال «بوسه زن عنکبوتی» بر اساس فیلم برنده اسکار «هکتور بابنکو» در سال ۱۹۸۵ با بازی «سونیا براگا» در نقش «زن عکبوتی» و «رائول جولیا» و «ویلیامر هارت» ساخته شد. آن فیلم بر اساس رمانی نوشته «مانوئل پوییگ» آرژانتینی تولید شده بود.

تئاتر «بوسه زن عنکبوتی» در سال ۱۹۹۳ برنده جایزه تونی بهترین موزیکال شد. آن نمایش علاوه بر این تونی بهترین موسیقی اریجینال، بهترین بازیگر مرد برای «برند کارور» و بهترین بازیگر زن برای «چیتا ریورا» و چند تونی دیگر را دریافت کرد. تئاتر «بوسه زن عنکبوتی» ۳۹۰ بار در وست اند و ۹۰۴ بار در برادوی اجرا شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا