سینمای جهان

انجلینا جولی لس‌آنجلس را ترک می‌کند

«انجلینا جولی» در مصاحبه با «وال استریت ژورنال» از ترک لس آنجلس صحبت کرد و گفت: هالیوود جای سالمی نیست.

«انجلینا جولی» در مصاحبه با «وال استریت ژورنال» فاش کرده است که لس‌آنجلس را ترک می‌کند چرا که «هالیوود مکان سالمی نیست.»

این بازیگر ۴۹ ساله زمان اجرای این تصمیم را فاش نمی‌کند اما می‌گوید وقت بیشتری در خانه‌اش در کامبوج می‌گذراند: «یکی از علت‌هایش اتفاقاتی است که پس از طلاقم افتاد. توانایی زندگی و سفر آزادانه را از دست دادم. وقتی بتوانم نقل مکان می‌کنم.»

بازیگر «مالفیسنت» (Maleficent) و «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) ادامه می‌دهد: «در یک جای واقعاً سطحی رشد کردم. هالیوود در میان همه نقاط دنیا جای سالمی نیست.»

پیش از جولی سلبریتی‌هایی چون «مارک والبرگ» و «دین کین» گفته بودند که با افزایش جرم و جنایت تمایلی به زندگی در لس‌آنجلس ندارند. سرقت از مغازه‌ها در این منطقه به یک اتفاق عادی تبدیل شده و داروخانه‌ها تصمیم گرفته‌اند قفسه‌های خود را برای جلوگیری از این حملات قفل کنند. از سوی دیگر ورود سارقان به منازل سلبریتی‌های ثروتمند نگرانی‌های زیادی به وجود آورده است.

بی‌خانمانی بحران دیگری در لس‌آنجلس است و چادر افراد بی‌خانمان حتی در مناطق گران‌قیمت چهره شهر را دگرگون کرده است. آتش‌سوزی اخیر لس‌آنجلس که ۱۰ آزادراه را به مدت چند روز بست ناشی از یکی اردوگاه‌های افراد بی‌خانمان بود.

جولی ماه گذشته وقتی بمباران غزه را محکوم کرد با انتقاد پدرش «جان ویت» روبرو شد. او در اینستاگرام نوشته بود: «آنچه در اسرائیل اتفاق افتاد اقدامی تروریسی بود. اما نمی‌تواند کشته شدن انسان‌های بی‌گناهی که در بمباران مناطق مسکونی کشته شده‌اند، جایی برای رفتن ندارند، به آب و غذا دسترسی ندارند، امکان تخلیه ندارند، و حتی از این حقوق اولیه انسانی برخوردار نیستند که از مرز عبور کنند و پناه‌جو شوند را توجیه کند.»

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا