جرج کلونی و آدام سندلر در فیلم جدید نوآ بامبک

جرج کلونی و آدام سندلر برای اولین بار در یک فیلم بلند طنزآمیز و احساسی به کارگردانی نوآ بامبک با هم همکاری می‌کنند.

«جرج کلونی» و «آدام سندلر» در فیلم جدید و بدون عنوان «نوآ بامبک» برای نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کنند. بامبک کارگردان این اثر و به همراه «امیلی مورتیمر» نویسنده فیلمنامه است. «ایمی پاسکال» و «دیوید هیمن» تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده جز اینکه فیلمی طنزآمیز و احساسی درباره بزرگسالان است و در دهه‌های پیش روی می‌دهد. بامبک پیش‌تر فیلم‌های «برفک» (White Noise)، «داستان‌های مایروویتس» (The Meyerowitz Stories) و «داستان زناشویی»‌ (Marriage Story) را برای نتفلیکس ساخته و یکی از نویسندگان «باربی» (Barbie) در کنار همسرش «گرتا گرویگ» بوده است.

آدام سندلر که چندین و چند فیلم برای نتفلیکس ساخته برای اولین بار در یک فیلم بلند با کلونی همکاری می‌کنند. جرج کلونی به تازگی «پسران درون قایق» (Boys in the Boat) را کارگردانی کرده و قرار است در فیلم جدیدی برای اپل با «برد پیت» همکاری دوباره‌ای داشته باشد.

آدام سندلر در سال ۲۰۲۳ فیلم‌های «معمای قتل ۲» (Murder Mystery 2)، «لئو» (Leo) و «تو حتماً به مراسم تکلیف من دعوت نیستی» (You Are So Not Invited To My Bat Mitzvah) را در نتفلیکس داشته است. «مراسم تکلیف من» در «راتن تومیتوز» رکوردشکنی کرد و با امتیاز ۹۵ درصد رکورد «اخاذی» (Hustle) را شکست.

خروج از نسخه موبایل