شرط دنیس ویلنوو برای ساختن «تلماسه ۳»

کارگردان ۲ فیلم «تلماسه» گفته است تنها در صورتی فیلم سوم را می‌سازد که اطمینان داشته باشد از ۲ فیلم قبلی بهتر خواهد شد.

به نقل از ورایتی، دنیس ویلنوو به طرفداران «تلماسه» قول داده که تنها وقتی دست به ساخت فیلم سومی بر اساس رمان «تلماسه مسیحا» فرانک هربرت خواهد زد. که مطمئن باشد بهتر از «تلماسه: قسمت دوم» خواهد شد.

قسمت دوم فیلم حماسی ویلنوو که مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت، از مرز ۵۰۰ میلیون دلار فروش در گیشه‌های جهان عبور کرده و به نظر نمی‌رسد. استقبال از آن به این زودی‌ها متوقف شود.

ویلنوو به تازگی وقتی احتمال ساخته‌شدن سومین فیلم «تلماسه» مطرح شد به مجله امپایر گفت: من هر ۲ فیلم را پشت سر هم ساختم، که کاملا منطقی است و حس کردم ایده خوبی است که درست بعد از «قسمت اول» کار را ادامه بدهم چون قبلا کار طراحی، نوشتن و غیره انجام شده بود. با این کار من ۶ سال بی‌وقفه در فضای این فیلم به سر بردم و حالا در ادامه فکر می‌کنم باید ابتدا مطمئن شد. که فیلمنامه درستی موجود است. کاری که از آن اجتناب می‌کنم این است. که چیزی آماده نداشته باشم. هرگز به این شکل کار نکردم و اکنون احساس می‌کنم اشتیاق می‌تواند خطرناک باشد. و ابتدا باید مطمئن شویم که همه ایده‌ها روی کاغذ هستند.

وی تاکید کرد که اگر بخواهد قسمت سوم را بسازد باید مطمئن باشد که از قسمت دوم هم بهتر درمی‌آید. وی گفت: در غیر این صورت، این کار را نمی‌کنم.

دنیس ویلنوو مدت‌ها است که درباره علاقه‌اش به ساختن سومین فیلم «تلماسه» حرف می‌زند. وی پیش از اکران قسمت دوم به هواداران گفته بود در حال تکمیل فیلمنامه‌ای بر اساس «تلماسه مسیحا» است. و اطمینان داده بود که «قسمت دوم» فیلمی بهتر از «قسمت اول» خواهد بود.

دنیس ویلنوو درباره فیلم دوم گفت: از نظر من این فیلم خیلی بهتر از قسمت اول است. چیزی زنده‌تر در آن وجود دارد. رابطه‌ای با شخصیت‌ها وجود دارد. من سعی می‌کردم به شدت و کیفیتی از احساسات برسم که با «قسمت اول» به آن نرسیدم و با «قسمت دوم» به آن رسیدم. نمی‌گویم فیلم بی‌نقص است، اما از آن خیلی راضی هستم. از «قسمت دوم» بیشتر از «قسمت اول» خوشحال بودم.

بسیاری از بازیگران این ۲ فیلم برای حضور در فیلم سوم ابراز علاقه کرده‌اند. و کارگردان اعتراف کرده که فلورانس پیو و لئا سیدو که نقش‌های کوچک‌تری در «قسمت دوم» داشتند. در فیلم سوم حضور گسترده‌تری خواهند داشت.

زندایا از بازیگران فیلم گفته هر وقت ویلنوو تماس بگیرد، جواب من یک بله است.

«تلماسه: قسمت دوم» از سوی کمپانی برادران وارنر همچنان در سینماهای سراسر جهان در حال نمایش است.

خروج از نسخه موبایل