«لئا سیدو» جشنواره کن را افتتاح می‌کند

هفتاد و هفتمین جشنواره کن با فیلم «شغل دوم» (Second Act) با بازی «لئا سیدو» در بخش خارج از مسابقه افتتاح خواهد شد.

جشنواره کن هفتاد و هفتم با اکران فیلم کمدی جاده‌ای «شغل دوم» (Second Act) به کارگردانی «کانتن دوپیو» و بازی «لئا سیدو»، «ونسان لیندون»، «لوئی گارل» و «رافائل کنار» افتتاح خواهد شد.

این فیلم که از چهار بخش تشکیل شده سه‌شنبه، ۱۴ مه در بخش «خارج از مسابقه» به نمایش درمی‌آید و همزمان در سینماهای سراسر فرانسه اکران می‌شود.

داستان فیلم درباره زنی به نام فلورنس است که می‌خواهد معشوقش دیوید را به پدرش معرفی کند. اما دیوید علاقه‌ای به فلورنس ندارد و می‌خواهد او را گرفتار دوستش ویلی کند. این چهار شخصیت در رستورانی دورافتاده ملاقات می‌کنند.

دوپیو دو سال پیش با «فیلم سیگار باعث سرفه می‌شود» (Smoking Causes Coughing) به کن سفر کرده بود. او با فیلم‌های ابزوردیست و غیرمعمولش شناخته می‌شود و در طول ۱۷ سال ۱۳ فیلم بلند ساخته است.

لئا سیدو که به تازگی در «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) دیده شده. در فیلم همجنسگرایانه «اتاق‌های جداگانه» (Separate Rooms) «لوکا گوادانینو» به «جاش اوکانر» ملحق شده است. این فیلم که اقتباسی از رمان «پی‌یر ویتوریو توندلی» است، داستانی درباره رابطه یک نویسنده ایتالیایی به نام لئو و مترجمش توماس را روایت می‌کند.

پیش‌تر اعلام شده بود که «گرتا گرویگ» کارگردان «باربی» (Barbie) رئیس هیأت داوران این دوره از جشنواره کن است. تا امروز اکران «فیوریوسا» (Furiosa) به کارگردانی «جرج میلر» در این جشنواره به تأیید رسیده است.

خروج از نسخه موبایل