بازی آمیتاب باچان در فیلم «فقط برای آقایان»

آمیتاب باچان در فیلم دنباله‌ای با عنوان «فقط برای آقایان» بازی می‌کند.

به نقل از ورایتی، آمیتاب باچان، اسطوره بازیگری سینمای هند، در دنباله فیلم «فکت پوروشو مائت» نقش کوتاهی را بر عهده دارد.

این فیلم که به زبان گجراتی ساخته شده دنباله‌ای بر فیلم موفقیت سال ۲۰۲۲ «فقط برای خانم‌ها» است. که در آن نقش اصلی را داشت. در آن فیلم، مرد جوانی می‌بیند که می‌تواند. افکار همه زنان را بخواند. و تصمیم می‌گیرد از این قدرت برای کمک به دیگران برای رفع مشکلات‌شان استفاده کند.

در دنباله آن فیلم هم اکنون در قالب یک درام خانوادگی دیگر، بر برابری جنسیتی و درگیری‌های بین ۲ نسل تمرکز شده است. باچان که در صنعت سینمای هند مورد احترام است. در این فیلم نقش یکی از خدایان هندی ناظر بر ماجراها را بازی خواهد کرد. این اولین باری نیست که باچان چنین نقشی را پذیرفته و پیش از این در سال ۲۰۰۸ در فیلم «خدایا بنازم به عظمتت» با بازی سلمان خان در این نقش بازی کرده بود.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم را جی بوداس و پارت تریودی برعهده دارند. و یاش سونی، میترا گدوی، ایشا کانسارا و دارشان جاریوالا دیگر بازیگران آن هستند.

آناند پاندیت که پیش از این فیلم «چهره» را در سال ۲۰۲۱ با بازی باچان و عمران هاشمی تهیه کرده بود. از تهیه کنندگان این فیلم هم هست.

وی حضور آمیتاب باچان ۸۱ ساله سر صحنه فیلمبرداری را ستود و گفت: همه سر صحنه از انرژی، فداکاری، حرفه‌ای بودن افسانه‌ای و حضور بزرگ او شگفت‌زده شدند. تصور پروژه بدون او برای من سخت است. هر کسی که یک بار با او کار کرده باشد. می‌خواهد بارها و بارها با او کار کند.

 آمیتاب باچان بازیگر «تاریخ اومش» هم هست که اکنون در جشنواره‌های سال حضور دارد. و یکی از بازیگران اصلی حماسه علمی تخیلی «Kalki ۲۸۹۸ AD» است که از ۲۷ ژوئن اکران می‌شود.

«فقط برای خانم ها» اواخر آگوست و در تعطیلات مذهبی هند اکران می‌شود.

خروج از نسخه موبایل