سینمای جهان

«میکی ۱۷» با بازی رابرت پتینسون اوایل ۲۰۲۵ اکران می‌شود

فیلم جدید علمی‌تخیلی بونگ جون-هو، با بازی رابرت پتینسون و بر اساس رمان «میکی ۷»، در ژانویه ۲۰۲۵ به سینماها خواهد آمد.

به گزارش سینما شارپ، پس از موفقیت فیلم اسکاری «انگل» که در سال ۲۰۲۰ جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرد، کارگردان برجسته کره‌جنوبی، بونگ جون-هو («خاطرات قتل»)، سال آینده با تریلر علمی‌تخیلی «میکی ۱۷» بازمی‌گردد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی بونگ جون-هو و با بازی رابرت پتینسون («بتمن»، «تنت»)، نائومی آکی («جنگ ستارگان: قسمت نهم – خیزش اسکای‌واکر»)، استیون ین («نه»)، همراه با نامزدهای جایزه اسکار تونی کولت («موروثی») و مارک روفالو («چیزهای ضعیف») ساخته شده است.

این فیلم در ماه ژانویه اکران می‌شود که معمولاً نشانه‌ای امیدوارکننده نیست. شایعاتی مبنی بر وجود مشکلات تولید و اکران آزمایشی ناموفق به گوش می‌رسد، اما امیدواریم بونگ جون-هو موفق به غلبه بر این چالش‌ها شده باشد. شاید این فیلم اثری هنری باشد، اما نه لزوماً آن بلاک‌باستر علمی‌تخیلی که استودیو وارنر برادرز انتظار داشت.

فیلم توسط دیدی گاردنر و جرمی کلاینر (برندگان اسکار برای «مهتاب» و «۱۲ سال بردگی»)، بونگ جون-هو و دوهو چوی («اوکجا»، «برف‌شکن») تهیه شده است و بر اساس رمان «میکی ۷» اثر ادوارد اشتون ساخته شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی شامل برد پیت، جسی ارمن، پیتر داد و ماریان جنکینز هستند. مدیر فیلمبرداری داریوس خوندجی (نامزد اسکار برای «باردو: وقایع‌نگاری نادرست از مشتی حقیقت»، «اوکجا») و طراح تولید فیونا کرومبی (نامزد اسکار برای «محبوب»، «کروئلا») است. این فیلم توسط یانگ جین‌مو (نامزد اسکار برای «انگل»، «اوکجا») تدوین شده و سرپرست جلوه‌های ویژه دن گلس («جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور»، «سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو») می‌باشد. طراح لباس این فیلم کاترین جورج («اوکجا»، «برف‌شکن») است.

خلاصه رسمی فیلم به شرح زیر است:

«از نویسنده و کارگردان برنده اسکار فیلم «انگل»، بونگ جون-هو، تجربه سینمایی جدیدی با نام «میکی ۱۷» به ارمغان آمده است. قهرمان نامحتمل داستان، میکی بارنز (با بازی رابرت پتینسون)، خود را در شرایطی خارق‌العاده می‌یابد؛ جایی که کارفرمایش از او بالاترین تعهد ممکن را به کار می‌طلبد… مردن برای زندگی.»

وارنر برادرز پیکچرز ارائه می‌دهد: یک محصول از Plan B Entertainment، تولید Offscreen Production / Kate Street Picture Company، یک فیلم از بونگ جون-هو: «میکی ۱۷». این فیلم در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۵ در سراسر آمریکا و از ۲۸ ژانویه ۲۰۲۵ در سطح بین‌المللی اکران خواهد شد.

 

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا