رولند امریش به دنبال بازسازی «لورنس عربستان» به‌صورت سریال سه‌فصلی

رولند امریش قصد دارد فیلم کلاسیک «لورنس عربستان» را به‌عنوان یک سریال سه‌فصلی بازسازی کند و پروژه‌ای با عنوان «لورنس در عربستان» ارائه دهد.

به گزارش سینما شارپ، پروژه اخیر رولند امریش، سریال درام رومی «آنهایی که در آستانه مرگ‌اند» است، اما به نظر می‌رسد این کارگردان به این زودی‌ها قصد ترک تلویزیون را ندارد. او همچنین برای پروژه بعدی خود، در یک فضای تاریخی باقی می‌ماند و قصد بازسازی فیلم «لورنس عربستان» را دارد.

طبق مصاحبه‌ای اخیر با THR، پروژه بعدی امریش یک سریال تلویزیونی سه‌فصلی است که با الهام از «لورنس عربستان» ساخته خواهد شد. این مصاحبه ادعا می‌کند که این پروژه یک اثر عاشقانه برای امریش است و او به‌زودی آن را به استودیوها معرفی خواهد کرد. با این حال، این سریال قرار است با عنوان «لورنس در عربستان» شناخته شود.

چرا «در عربستان» و نه «لورنس عربستان»؟ امریش می‌گوید که سریال او عنوان متفاوتی دارد «چون شامل شخصیت‌های بیشتری است.» خب، این توضیحی است که داریم.

برای آنهایی که با نسخه اصلی آشنا نیستند، «لورنس عربستان» فیلمی است محصول ۱۹۶۲ با بازی پیتر اوتول که بر اساس زندگی تی. ای. لورنس و برخوردهای او در امپراتوری عثمانی در جریان جنگ جهانی اول ساخته شده است. این فیلم نامزد ۱۰ جایزه اسکار بود و ۷ جایزه از جمله بهترین فیلم را از آن خود کرد.

اطلاعات زیادی درباره نسخه امریش از این داستان در دست نیست. این کارگردان بیشتر به خاطر فیلم‌های بزرگ و پرهزینه با جلوه‌های ویژه مانند «روز استقلال»، «روز پس از فردا» و «۲۰۱۲» شناخته می‌شود. بنابراین باید انتظار داشت که سریال «لورنس» او نیز داستانی در مقیاس حماسی باشد.

 

خروج از نسخه موبایل