فرانسیس فورد کاپولا در مورد پروژه جدیدش «نگاه‌هایی به ماه» صحبت می‌کند

فرانسیس فورد کاپولا پس از «مگالوپلیس»، پروژه جدیدش «نگاه‌هایی به ماه» را با عناصر قوی رقص و موسیقی و با استفاده از منابع مالی سنتی پیش می‌برد.

به گزارش سینما شارپ، فرانسیس فورد کاپولا ممکن است در تور تبلیغاتی بزرگی برای پروژه عاشقانه خود، «مگالوپلیس»، باشد که سال‌ها در دست ساخت بوده است، اما این بدان معنا نیست که او قصد دارد بازنشسته شود. خیر، کاپولا در حال آماده‌سازی فیلم بعدی خود است.

در مصاحبه‌ای جدید با روزنامه تلگراف، کاپولا در مورد فیلم پیش روی خود «مگالوپلیس» صحبت کرد، فیلمی که تنها با پرداخت ۱۲۰ میلیون دلار از جیب شخصی‌اش به واقعیت پیوست. اما برای فیلم بعدی‌اش که در حال حاضر با عنوان «نگاه‌هایی به ماه» شناخته می‌شود، او به روش‌های سنتی تامین مالی بازگشته است.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد داستان این فیلم در دست نیست، کاپولا اعلام کرد که او فیلم جدید خود را به صورت سنتی و با کمک یارانه‌های ملی تامین مالی کرده است، زیرا «من تمام بودجه‌های خود را مصرف کرده‌ام.»

در مورد محتوای فیلم، کاپولا گفت که «نگاه‌هایی به ماه» اقتباسی آزاد از رمان ادیت وارتون است و شامل «عناصر قوی رقص و موسیقی» خواهد بود. او افزود: «من آن را به یک ترکیب عجیب تبدیل کرده‌ام.»

به نظر می‌رسد که کاپولا قصد ندارد به ساخت درام‌های متعارف بازگردد و همچنان ریسک‌پذیری می‌کند. بدون توجه به نظرات مختلف در مورد او، باید اذعان کرد که کاپولا تمایلی به راه‌های امن ندارد.

فیلم «مگالوپلیس» قرار است در ۲۰ سپتامبر اکران شود. هنوز مشخص نیست که تولید «نگاه‌هایی به ماه» چه زمانی آغاز خواهد شد.

 

خروج از نسخه موبایل