فصل دوم «پیرمرد»: نبرد عاطفی پدرها با هویت و خانواده

در فصل دوم سریال «پیرمرد»، جف بریجز و جان لیسگو با پیچیدگی‌های عمیق پدری و هویت روبه‌رو می‌شوند، و با احساسی‌ترین چالش‌های خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش سینما شارپ، خانواده در ظاهر، از خون و ژنتیک تشکیل شده است، اما خانواده‌های پیدا شده — کسانی که در هر شرایطی کنار ما هستند، چه رابطه خونی داشته باشیم و چه نداشته باشیم — در سال‌های اخیر جایگاه مهمی در فرهنگ ما یافته‌اند. این مفاهیم، هویت، اینکه چه کسی هستیم و محدودیت‌های پدری و خانواده، همه در فصل دوم جذاب سریال «پیرمرد» محصول FX با بازی جف بریجز به تصویر کشیده می‌شود. این سریال فراتر از یک تریلر جاسوسی صرف در مورد یک مأمور سابق سیا که در حال فرار است، می‌رود. دن چیس (بریجز) و همکار سابقش، مدیر معاون FBI، هارولد هارپر (جان لیسگو)، که برای دستگیری او تلاش می‌کند، داستانی عمیق‌تر و پیچیده‌تر را در فصل دوم به نمایش می‌گذارند. فصل دوم به قدری متفاوت است که ممکن است برخی از بینندگان که به دنبال اکشن و هیجان فصل اول هستند را دلسرد کند. اما این به ضرر آنها خواهد بود، زیرا سریال همچنان همان جذابیت خود را حفظ کرده است.

در جایی که فصل دوم ممکن است از نظر اکشن و صحنه‌های تعقیب و گریز کمبود داشته باشد، در عوض لایه‌های بیشتری از عمق، تعلیق و تنش‌های احساسی اضافه می‌کند که مخاطب را به بالاترین حد خود از نظر احساسی می‌رساند.

در پایان فصل اول، کل روایت داستان به شکل غیرمنتظره‌ای تغییر کرد. دختر چیس، امیلی (آلیا شوکت)، توسط رهبر قدرتمند قبیله‌ای افغان، فراز حمزاد (نوید نگهبان)، ربوده شد و باعث شد که یک نبرد سه‌طرفه بین مردانی که ادعای پدر بودن او را داشتند، شکل بگیرد.

همان‌طور که در فصل اول نشان داده شد، چیس او را با همسرش بلور حمزاد/ابی چیس (هیام عباس) بزرگ کرد، اما آنها عاشق یکدیگر شدند و امیلی را از پدر واقعی و ظالمش، حمزاد، دور کردند. و البته، در تمام پیچیدگی‌های داستان، امیلی چیس یک نفوذی بود و زندگی دوگانه‌ای به عنوان مأمور FBI، تحت نام آنجلا آدامز، پروتژه هارپر، و همچنین دختر جایگزین او، داشت.

 

خروج از نسخه موبایل