سینمای جهان

جف بریجز از شیوه بازیگری روش جرد لتو در «ترون: آرس» می‌گوید

جف بریجز توضیح می‌دهد که جرد لتو در فیلم «ترون: آرس» با روش بازیگری کامل و تمام‌عیار، نقش خود را به شکل عمیقی تجربه کرده است.

به گزارش سینما شارپ، جف بریجز فاش کرد که جرد لتو برای نقش خود در فیلم «ترون: آرس» به طور کامل روش بازیگری متد (Method Acting) را به کار برده است.

این بازیگر ۵۲ ساله به خاطر غرق شدن در نقش‌های خود در فیلم‌هایی همچون «جوخه انتحار» و «موربیوس» با استفاده از روش بازیگری متد معروف است. حالا هم‌بازی ۷۴ ساله او اذعان کرد که نمی‌دانسته از لتو در هنگام کار روی این فیلم دیزنی که دنباله‌ای برای فیلم اصلی «ترون» و سریال تلویزیونی آن «ترون: قیام» است، چه انتظاری داشته باشد.

در طول یک حضور در پادکست «Literally! With Rob Lowe» شبکه SiriusXM، بریجز گفت: «من قبلاً با او ملاقات نکرده بودم. از خودم می‌پرسیدم: “چه خواهد شد؟” چون او هم تهیه‌کننده فیلم بود، طرفدار بزرگ فیلم اصلی، و ۱۰ سال روی آن کار کرده بود.»

او ادامه داد: «هر مجموعه‌ای یک حال و هوای خاص دارد. در این یکی هم حس و حال جالبی بود. از خودم پرسیدم: “جرد چطور است؟ چطور کار می‌کند؟” و جواب دادند: “خوبه، ما او را آرس صدا می‌زنیم، می‌دونی، پس با اسم خودش کار می‌کند.” و من گفتم: “آه، این جالبه.”»

این فیلم که دنباله‌ای برای «ترون: میراث» در سال ۲۰۱۰ است، داستان برنامه کامپیوتری آرس (با بازی لتو) را روایت می‌کند که از دنیای دیجیتال به دنیای واقعی فرستاده می‌شود تا هوش مصنوعی را به انسان‌ها معرفی کند. بریجز هم نقش طراح بازی‌های ویدئویی کوین فلین را که برای اولین بار در فیلم اصلی سال ۱۹۸۲ معرفی شد، دوباره بازی می‌کند.

بازیگر فیلم «لبوفسکی بزرگ» اضافه کرد که ابتدا مطمئن نبوده چگونه باید شخصیت خود را در برابر شخصیت آرس با بازی لتو بازی کند.

او توضیح داد: «اسم او آرس بود، و من آخر سر گفتم: “هی ایر، چه خبر مرد؟” و از او پرسیدم: “می‌تونم صدات کنم ایر؟” و او گفت: “آره، مطمئناً می‌تونی.” بعدش خیلی راحت شدیم و فوق‌العاده بود. منظورم اینه که واقعاً با هم کار کردیم، می‌دونی؟»

او درباره فیلم گفت: «نمی‌تونم همه‌اش رو بگم چون در فیلم به موسیقی هم وارد می‌شویم، و واقعاً خوبه. لتو در این نقش فوق‌العاده است و خیلی خوشحالم که بخشی از آن هستم.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا