جف بریجز از ناامیدی‌اش در نبود فیلمنامه کامل برای «آیرون من» می‌گوید

جف بریجز به یاد می‌آورد که چگونه عدم وجود فیلمنامه کامل برای فیلم «آیرون من» او را ناامید کرده بود و در نهایت به این نتیجه رسید که باید از این پروژه لذت ببرد.

به گزارش سینما شارپ، باورکردنی نیست، اما ۱۶ سال از اکران «آیرون من» و آغاز دنیای سینمایی مارول (MCU) گذشته است. اگرچه مدت زیادی از اکران یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ گذشته، اما به نظر می‌رسد روش استودیوی مارول برای ساخت فیلم‌ها، از همان زمان شکل گرفته است؛ یعنی ساخت فیلم‌ها بر اساس فیلمنامه‌های ناقص و حل کردن صحنه‌ها در همان روز فیلمبرداری.

در اپیزودی اخیر از پادکست Happy. Sad. Confused، جف بریجز که برای فصل دوم سریال «پیرمرد» در حال تبلیغ بود، به یادآوری تجربه‌اش از فیلم «آیرون من» در سال ۲۰۰۸ پرداخت. بریجز از این‌که در فیلمی ۲۰۰ میلیون دلاری حضور داشته که هرگز فیلمنامه کاملی نداشته، ابراز ناامیدی کرد.

بریجز گفت: «یادم می‌آید که به‌عنوان یک بازیگر بسیار ناامید بودم. دوست دارم آماده باشم و دیالوگ‌هایم را بدانم.» او ادامه داد: «سرانجام، تغییر کوچکی ایجاد کردم که همه چیز را متفاوت کرد.»

تغییر او چه بود؟ این بازیگر تصمیم گرفت به‌جای نگرانی از نبود فیلمنامه، از پروژه لذت ببرد.

او افزود: «گفتم: ‘جف، آرام باش، داری یک فیلم دانشجویی ۲۰۰ میلیون دلاری با این افراد عالی می‌سازی. لذت ببر و راحت باش!’»

اگرچه بریجز ممکن بود از شیوه فیلم‌سازی مارول ناامید شده باشد، اما بازی او تحت تأثیر قرار نگرفت. همچنان بسیاری او را یکی از بهترین ابرشرورهای سینمایی می‌دانند و دوست دارند شخصیت اوبادیا استین دوباره به دنیای مارول بازگردد. در حالی که بریجز پروژه‌ای مرتبط با MCU در برنامه ندارد، او توضیح داد که برنامه اصلی شامل بازگشت احتمالی این شخصیت بود.

بریجز گفت: «در فیلمنامه‌ای که خواندم، اوبادیا استین در پایان به داخل یک مخزن بزرگ می‌افتد و قرار بود وقتی زره او را بیرون می‌کشند و بازش می‌کنند، من آنجا نباشم.» او افزود: «اما کی می‌داند؟ همه این‌ها داستان‌های علمی تخیلی است و من ممکن است دوباره برگردم.»

او اشتباه نمی‌کند. با توجه به این‌که مارول اکنون به طور کامل دنیای چندگانه را پذیرفته است، راه‌های زیادی برای بازگشت استین وجود دارد.

خروج از نسخه موبایل