سباستین استن: فیلم جدید «تاندربولتز» مرا به یاد «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» می‌اندازد

سباستین استن نقش خود در «تاندربولتز» را مشابه فیلم کلاسیک «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» توصیف کرده و از چالش‌های اخیر فیلم‌های مارول صحبت می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، امروز مارول تیزری از فیلم جدید تیمی خود، «تاندربولتز» منتشر کرد؛ تیزری که بیش از سه دقیقه طول دارد و مملو از صحنه‌های اکشن است. فیلم به گروهی از ضدقهرمانان می‌پردازد که برای یک هدف مشترک گرد هم آمده‌اند. بسیاری از افراد این فیلم را نسخه مارول از «جوخه انتحار» می‌دانند، اما یکی از اعضای بازیگران آن معتقد است که این فیلم بیشتر به «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» شباهت دارد.

سباستین استن در گفت‌وگو با *Variety* درباره فیلم جدیدش «شاگرد» صحبت کرد که در آن نقش دونالد ترامپ را ایفا می‌کند. با این حال، نمی‌توان با استن صحبت کرد بدون اینکه به کارهای او در مارول و نقش باکی بارنز که از سال ۲۰۱۱ با فیلم «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» آغاز شد، اشاره کرد. همان‌طور که در تیزر «تاندربولتز» مشخص شد، به نظر می‌رسد که باکی بارنز نقش مهمی در این تیم دارد و این چیزی است که استن آن را به فیلم کلاسیک یادشده تشبیه می‌کند.

استن گفت که نقش باکی در «تاندربولتز» “شبیه به ‘پرواز بر فراز آشیانه فاخته’ بود—شخصی که وارد گروهی پر از آشفتگی و ناهنجاری می‌شود و به نوعی موفق می‌شود آن‌ها را متحد کند.”

او همچنین درباره مشکلات اخیر فیلم‌های مارول، به‌ویژه آن‌هایی که نام «ددپول و ولورین» را یدک نمی‌کشند، صحبت کرد. استن به صراحت نمی‌گوید که خستگی از ابرقهرمانان وجود دارد، اما می‌فهمد که مارول در سال‌های اخیر با چالش‌های بزرگی مواجه شده است. او از دنیای سینمایی مارول (MCU) به شدت دفاع می‌کند.

استن گفت: “این روزها خیلی راحت است که به فیلم‌های مارول ایراد بگیری. و این خوب است. هر کسی نظر خودش را دارد. اما این فیلم‌ها بخش بزرگی از این صنعت را تشکیل می‌دهند و به ما اجازه می‌دهند تا فیلم‌های کوچک‌تر هم بسازیم. این یک شریان است که در کل ماشین‌آلات هالیوود جریان دارد و به طرق مختلف به صنعت کمک می‌کند.”

او ادامه داد: “گاهی اوقات احساس محافظت از آن را دارم، زیرا نیت بسیار خوبی پشت آن است. ساختن یک فیلم خوب بارها و بارها واقعاً کار سختی است.”

فیلم جدید سباستین استن «شاگرد» در تاریخ ۱۱ اکتبر اکران می‌شود. پروژه بعدی او در مارول، «تاندربولتز»، قرار است در ۲ مه ۲۰۲۵ به سینماها بیاید.

خروج از نسخه موبایل