«جانی دپ: اثر کارگردانی “مودی” به‌کلی مهر او را دارد»

جانی دپ، بازیگر و کارگردان، در فیلم «مودی» با شور و تعهد کامل کار کرده و تهیه‌کننده معتقد است این اثر تماماً نشان‌دهنده هویت و خلاقیت اوست.

به گزارش سینما شارپ، جانی دپ «مهر و DNA خود را در تمام» اثر کارگردانی‌اش، «مودی»، ثبت کرده است.

این بازیگر ۶۱ ساله فیلم «ادوارد دست‌قیچی» به‌تازگی کارگردانی فیلم «مودی: سه روز در بال‌های جنون» را به پایان رسانده که در آن ریکاردو اسکامارچو ۴۴ ساله نقش هنرمند پرشور قرن بیستم، آمادئو مودیلیانی، را بازی می‌کند.

تهیه‌کننده این فیلم، بری ناویدی ۶۴ ساله، در گفت‌وگویی با مجله Variety درباره تعهد جانی به پروژه گفت: «جانی عاشق این پروژه شد. او مهر و DNA خود را در تمام فیلم ثبت کرده است.»

این مدیر اجرایی همچنین گفت هیچ تردیدی برای انتخاب جانی به‌عنوان کارگردان پس از مشکلات قانونی اخیر او با همسر سابقش، امبر هرد ۳۸ ساله، نداشت. دپ در این پرونده به موفقیت دست یافت و هرد را به دلیل افترا پس از انتشار یک مقاله در Washington Post که او را قربانی خشونت خانگی معرفی می‌کرد، به دادگاه کشاند.

بری گفت: «او تبرئه شد. او این پرونده را برد. و واقعیت این است که اهمیتی ندارد دیگران چه فکر می‌کنند، چون او بی‌گناه است و دوستان وفاداری در هالیوود دارد.

فکر می‌کنم این فقط مسئله زمان است – شاید این فیلم به او کمک کند و در عین حال درهای جدیدی را برایش باز کند. من می‌دانم که محبوبیت او در هالیوود یک چیز است – اما مردم، جهان، او را دوست دارند.»

فیلم «مودی» در پاریسِ جنگ‌زده سال ۱۹۱۶ روایت می‌شود و ۷۲ ساعت طوفانی از زندگی این هنرمند بوهمیایی را به تصویر می‌کشد که در آن او از دست پلیس فرار می‌کند، دچار توهمات می‌شود و با موریس گنگنات، کلکسیونر هنر آمریکایی (با بازی آل پاچینو ۸۴ ساله) روبه‌رو می‌شود.

بری همچنین افزود که به جانی دپ آزادی کامل در اجرای پروژه داده است و گفت: «من کسی نیستم که به دنبال یک دیدگاه شخصی باشم. وقتی کارگردان و تیم را انتخاب می‌کنم، به آن‌ها آزادی عمل می‌دهم.»

فیلم «مودی» همچنین با بازیگرانی چون استیون گراهام، آنتونیا دسپلات، برونو گوئری و لوئیزا رانیری همراه است.

آل پاچینو اولین بار درباره ساخت فیلمی درباره مودیلیانی با جانی دپ در حین فیلم‌برداری فیلم گانگستری آن‌ها در سال ۱۹۹۷، «دانی براسکو»، صحبت کرد.

 

خروج از نسخه موبایل