مارگو رابی در اقتباس «بلندی‌های بادگیر» نقش‌آفرینی خواهد کرد

مارگو رابی در نقش کاترین ارنشاو در فیلم جدید "بلندی‌های بادگیر" به کارگردانی امرالد فنل در سال ۲۰۲۵ به هنرنمایی می‌پردازند.

به گزارش سینما شارپ، مارگو رابی برای بازی در اقتباس جدید از رمان «بلندی‌های بادگیر» به نویسندگی و کارگردانی امرالد فنل، برنده جایزه اسکار، قرارداد امضا کرده است.

به گزارش ورایتی، این بازیگر ۳۴ ساله که با بازی در فیلم «باربی» شناخته می‌شود، در این فیلم جدید به همراه جیکوب الوردی، ستاره فیلم «سالتبِرن» که ۲۷ سال دارد، به ایفای نقش خواهد پرداخت. مارگو رابی نقش کاترین ارنشاو و جیکوب الوردی نقش هیثکلیف را بازی خواهند کرد.

امضای قرارداد جیکوب باعث شده که این فیلم پر از بازیگرانی باشد. که پیش از این در فیلم «سالتبرن» به کارگردانی امرالد فنل، ۳۸ ساله، حضور داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود بری کیوگان، ستاره ۳۱ ساله آن فیلم، به ایفای نقشی در «بلندی‌های بادگیر» نیز علاقه‌مند است.

این فیلم به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی امرالد فنل ساخته می‌شود. امرالد در این پروژه با شرکت تولیدی LuckyChap که پشت فیلم موفق «زن جوان امیدبخش» در سال ۲۰۲۰ بود، همکاری می‌کند. فنل برای فیلم‌نامه این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اورجینال شد.

امرالد همچنین در فیلم پرفروش و برنده جایزه اسکار «باربی» که مارگو رابی تهیه‌کننده آن بود، نقشی داشت. «بلندی‌های بادگیر» در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید است. و برای فیلم‌برداری در بریتانیا در سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود.

امرالد در ماه ژوئیه اعلام کرد. که اقتباس از «بلندی‌های بادگیر» سومین فیلم بلند او خواهد بود. و با انتشار پیامی از یکی از دیالوگ‌های رمان در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «همیشه با من باش – هر شکلی بگیر – مرا دیوانه کن.»

بری کیوگان در گفت‌وگو با ورایتی درباره علاقه‌اش به حضور در این فیلم گفته است: «هر کاری که امرالد انجام دهد، من هم آنجا هستم. او فوق‌العاده است.»

مارگو رابی نیز در گفت‌وگو با ورایتی درباره کارهای امرالد گفته است: «امرالد خیلی سریع تو را وارد دنیایی می‌کند. او در روایت و ایجاد لحن خیلی استاد است. او به مغز تو نفوذ می‌کند. و به نوعی به تاریک‌ترین بخش‌های آن دست می‌زند. تا جایی که خودت را در داستان همدست می‌بینی. این همان لحظه‌ای است که مردم درباره‌اش حرف می‌زنند، حتی دو هفته بعد.»

خروج از نسخه موبایل