آلبوم جدید «هارلی کویین» لیدی گاگا منتشر می‌شود

لیدی گاگا آلبوم جدیدش «هارلی کویین» را که همراهی برای فیلم «جوکر: جنون دو نفره» است، در تاریخ ۲۷ سپتامبر منتشر خواهد کرد. این آلبوم دارای جنبه‌های موزیکال خاص است.

به گزارش سینما شارپ، آلبوم بعدی لیدی گاگا با نام Harlequin به عنوان همراهی برای فیلم «جوکر: جنون دو نفره» به کارگردانی تاد فیلیپس منتشر خواهد شد که اکران آن در ۴ اکتبر خواهد بود.

قبل از انتشار جلد آلبوم، که گاگا را با یک جلیقه نجات بادی زیر یک دوش نشان می‌دهد، او پنج اسلاید منتشر کرد که به دنبال‌کنندگانش خبر از یک اعلامیه داد.

بر روی این اسلایدها نوشته شده بود: «هنوز اکتبر نیست»، «گرد و غبار ماه همه جا پخش می‌شود»، «بدون چسب کاری پیش نمی‌رود»، «به من نگو چی بپوشم» و «برای مصاحبه‌ام آماده‌ام». او همچنین اخیراً آهنگ «با لبخند بمیر» را با همکاری برونو مارس منتشر کرده است.

لیدی گاگا در سال ۲۰۲۱ آلبوم Love For Sale (Deluxe) را با همکاری تونی بنت منتشر کرد و آخرین آلبوم انفرادی او Chromatica بود که انتشار آن در سال ۲۰۲۰ به دلیل شرایط نامناسب اوایل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد. آلبوم جدید او در روز جمعه ۲۷ سپتامبر منتشر خواهد شد. گاگا مدت‌هاست که آلبوم بعدی‌اش، LG7، را تبلیغ می‌کند و ممکن است این پروژه جدا از «هارلی کویین» باشد. اولین تک‌آهنگ این آلبوم احتمالاً در ماه اکتبر پس از اکران فیلم و انتشار «هارلی کویین» منتشر خواهد شد.

او همچنین آهنگ «دست مرا بگیر» را برای دنباله‌ی طولانی‌منتظر Top Gun: Maverick (2022) ارائه کرد.

فیلم Joker: Folie À Deux دارای جنبه‌های موزیکال است، اما گاگا در مصاحبه‌های خود در جشنواره فیلم ونیز برای این فیلم اظهار داشت که آن را «بسیار متفاوت» از یک موزیکال می‌داند.

او گفت: «موسیقی یک راه برای بیان شخصیت‌هاست، زیرا دیالوگ‌ها به تنهایی کافی نبودند.»

خروج از نسخه موبایل