مجموعه «پنگوئن» در چهار روز اول انتشار رکورد بیننده را شکست

مجموعه اسپین‌آف «پنگوئن» با بازی کالین فارل در چهار روز اول انتشار، ۵.۳ میلیون بیننده جذب کرد و نقدهای بسیار مثبتی از منتقدان دریافت کرده است.

به گزارش سینما شارپ، مجموعه «پنگوئن» به یک موفقیت یخی و چشمگیر تبدیل شده است.

کالین فارل بار دیگر نقش خود از فیلم «بتمن» را در این مجموعه بازی می‌کند، جایی که او نقش گانگستر شهر گاتهام، آزوالد «اوز» کاب را ایفا می‌کند. داستان سریال به روزهای پس از وقایع «بتمن» می‌پردازد. جایی که اوز در تلاش است. تا در خلاء قدرت پس از مرگ رئیس قبلی‌اش، کارمین فالکون، کنترل دنیای زیرزمینی گاتهام را به دست بگیرد.

این سریال با استقبال گسترده‌ای از سوی منتقدان نیز مواجه شده و در حال حاضر با امتیاز ۹۴ درصد رضایت منتقدان در سایت راتن تومیتوز قرار دارد. آرامیده تینوبو در نقد خود برای مجله Variety نوشت: «سریالی استادانه در بررسی جرم و جنایت، که پیچیده، نگران‌کننده و به شدت جذاب است.»

بازیگران این مجموعه همچنین شامل رنزی فلیز، دیدری اوکانل، کلنسی براون، کارمن اجوگو و مایکل زگن می‌شوند. مارک استرانگ نقش فالکون را در فلش‌بک‌ها ایفا می‌کند. در حالی که جان تورتورو در فیلم «بتمن» این شخصیت را بازی کرده بود.

لورن لفرانک نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و مدیر تولید «پنگوئن» است. مت ریوز، کارگردان «بتمن»، نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی از طریق شرکت 6th & Idaho همکاری می‌کند. و دیلن کلارک از طریق Dylan Clark Productions تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارد. فارل علاوه بر بازی در نقش اصلی، تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را نیز انجام داده است. کریگ زوبل نیز تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان سه قسمت اول سریال است. دنیل پیپسکی از شرکت 6th & Idaho و بیل کارارو نیز تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. در حالی که رافی کرون به عنوان تهیه‌کننده همکار فعالیت می‌کند.

به گفته HBO، این سریال اسپین‌آف با بازی کالین فارل و کریستین میلیوتی از زمان شروع در ۱۹ سپتامبر توانسته ۵.۳ میلیون بیننده در ایالات متحده جذب کند. این آمار شامل بازپخش‌های HBO و همچنین بینندگان پلتفرم‌های استریمینگ می‌شود. این آمار بیشتر از آمار فصل آخر «وراثت» است. که ۴.۹ میلیون بیننده داشت. و همچنین بیشتر از فصل دوم «نیلوفر سفید» که ۴.۱ میلیون بیننده جذب کرد. اما کمی کمتر از افتتاحیه «کارآگاه حقیقی: سرزمین شب» است که ۵.۷ میلیون بیننده داشت.

همچنین، این سریال توانسته بیشترین تعداد مخاطب در چهار روز اول برای یک سریال جدید در پلتفرم Max را در تمامی مناطق جهان از زمان انتشار «آخرین ما» در ژانویه ۲۰۲۳ به دست آورد.

خروج از نسخه موبایل