سینمای جهان

«ماتیاس اسخونارتس» در نقش منفی فیلم «سوپرگرل: زن فردا» 

ماتیاس اسخونارتس به عنوان نقش منفی در فیلم ابرقهرمانی «سوپرگرل: زن فردا» به کارگردانی کریگ گلیسپی انتخاب شد. این فیلم در سال ۲۰۲۶ اکران می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، در حالی که منتظر آغاز رسمی دنیای جدید DC توسط جیمز گان و پیتر سفران، مدیران DC Studios، با فیلم «سوپرمن» در سال آینده هستیم، به نظر می‌رسد پیشرفت پروژه بعدی، یعنی «سوپرگرل: زن فردا» نیز به سرعت در حال حرکت است.

طبق گزارش THR، ماتیاس اسخونارتس در نقش منفی فیلم ابرقهرمانی آینده «سوپرگرل: زن فردا» انتخاب شده است. اسخونارتس به همراه میلی آلکاک در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت و کارگردانی آن بر عهده کریگ گلیسپی است.

اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که «سوپرگرل» از کتاب کمیک تام کینگ و بیلکیس اولوی با همین نام الهام گرفته است. در این داستان، یک دختر بیگانه جوان از سوپرگرل درخواست کمک می‌کند تا بفهمد چه کسی خانواده‌اش را کشته است. بدون افشای داستان، نقش منفی قوی‌ای در این داستان وجود دارد که به راحتی می‌تواند توسط اسخونارتس بازی شود.

این بازیگر احتمالاً برای مخاطبان آمریکایی بیشتر به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های انگلیسی‌زبان مانند «نگهبان قدیمی»، «موستانگ» و «زندگی پنهان» شناخته شده است. اما با توجه به فیلم‌های بین‌المللی‌اش مانند «زنگ و استخوان» و «کله گاو»، او به عنوان یکی از بهترین بازیگران حال حاضر شناخته می‌شود. «سوپرگرل» قطعاً بزرگترین فیلم او تا به امروز خواهد بود.

فیلم‌برداری «سوپرگرل: زن فردا» قرار است اوایل سال آینده آغاز شود و این فیلم در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۶ به سینماها خواهد آمد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا